جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۷۵۵
سه‌شنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: امسال در شهرستان، ۹ پروژه شاخص داریم که در رفاه حال مردم دشتستان تاثیر بسزایی خواهند داشت.

به گزارش «فکرشهر»، «احمد بنافی» امروز سه شنبه ـ اول شهریورماه ۱۴۰۱ در نشست خبری به مناسبت هفته دولت، اظهارداشت: در اولین روز هفته دولت، میزبان استاندار، معاون عمرانی استانداری و دستگاه های اجرایی استان و شهرستان هستیم.

وی با بیان این که «امسال در شهرستان دشتستان، ۹ پروژه شاخص داریم که در رفاه حال مردم دشتستان تاثیر بسزایی خواهند داشت»، ادامه داد: کلینیک ویژه برازجان یکی از این پروژه ها است که ۲۰ تخصص را در برمی‌گیرد و می‌تواند کمک شایانی در حوزه سلامت مردم شهرستان دشتستان داشته و بار زیادی را از روی بیمارستان شهیدگنجی کم کرده و نویدبخش حرکتی درست در حوزه بهداشت و درمان باشد.

بنافی افزود: همچنین در مجاورت بیمارستان ۱۷ شهریور، آزمایشگاهی خیرساز کلنگ زنی خواهد شد که در بازه زمانی بسیار کوتاه ساخت و افتتاح خواهد شد.

فرماندار دشتستان همچنین درباره حوزه صنعت اظهارداشت: ۷۵ هکتار زمین به شهرک صنعتی برازجان الحاق خواهد شد که در حوزه های اشتغال، دانش بنیان و... کمک شایانی دارد و ان شااله نقش مفیدی داشته باشد.

بنافی افزود: کلنگ زنی پل درودگاه، دیگر پروژه ما است که از آرزوهای دیرینه مردم این روستا بوده و در بازه زمانی بسیار کوتاهی انجام خواهد شد.

رونمایی از پست فوق توزیع برق «میاندشت» که به پایداری شبکه برق شهرستان و استان کمک شایانی می‌کند، کلنگ زنی پروژه آبرسانی دشت شبانکاره که به رفع مشکل این مردم در زمینه کشاورزی منجر می شود و بهره‌برداری از پمپاژ بند حاج مهدی که آبیاری قطره‌ای نخیلات سعدآباد را در بر خواهد گرفت، از دیگر پروژه هایی بود که فردا با حضور استاندار بوشهر افتتاح یا کلنگ زنی خواهند شد.

فرماندار شهرستان دشتستان ادامه داد: آرزوی دیرینه مردم گیسکان، بهسازی و آسفالت راه روستاهای آن بوده که ساخت فاز اول آن در هفته دولت انجام خواهد گرفت؛ همچنین، در روز دوم هفته دولت، به بخش های ارم و بوشکان خواهیم رفت و روز سوم دیدار با خانواده شهدا و میز خدمت را خواهیم داشت.

بنافی افزود: روز چهارم هفته دولت، در بخش مرکزی خواهیم بود که از پروژه های مهم این روز می‌توان به دیوارکشی دره های فصلی شهر برازجان اشاره کرد که با بودجه‌ای حدود ۱۰۰ میلیارد تومان صورت خواهد گرفت.

وی گفت: روز پنجم با حضور معاون سیاسی استاندار، کلنگ زنی چند پروژه در سطح شهرستان را خواهیم داشت و تجلیل از کارمندان نمونه نیز صورت خواهد گرفت؛ همچنین پلاتو برازجان نیز افتتاح خواهد شد.

فرماندار دشتستان افزود: در روز هفتم هفته دولت امسال، معاون اقتصادی استاندار به شهرستان خواهد آمد و پروژه ها، مدارس و موارد دیگری را افتتاح خواهیم کرد.

احمد بنافی گفت: در هفته دولت امسال در شهرستان دشتستان، ۲۴۶ پروژه کلنگ زنی یا افتتاح خواهد شد که از این بین، ۱۸۱ پروژه افتتاحی هستند و مابقی کلنگ زنی می‌شوند و اعتبار پروژه‌های افتتاحی ۳۹۵ میلیارد تومان و همراه با پروژه های کلنگ زنی، مجموعا ۷۶۵ میلیارد تومان پروژه خواهد بود.

وی در مورد پروژه های بخش های مختلف شهرستان نیز اظهارداشت: در بخش مرکزی ۵۴ پروژه افتتاحی و ۲۳ پروژه کلنگ زنی، در آبپخش ۲۲ پروژه افتتاحی، در ارم ۲۵ پروژه افتتاحی و ۱۵ پروژه کلنگ زنی، در بوشکان ۲۷ پروژه افتتاحی، در سعدآباد ۳۸ پروژه افتتاحی و در شبانکاره ۲۲ پروژه افتتاحی و ۵ پروژه کلنگ زنی خواهیم داشت.

بنافی همچنین اضافه کرد: در ابتدای حضور معاون سیاسی، چند مقوله را به ایشان محول کردم که شامل موضوعات سگ های ولگرد، جابجایی جمعه بازار و ساماندهی بازار روز است که این کارها به جاهای خوبی رسیده است.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر