پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۸۳۰
چهارشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

فکرشهر: همزمان با نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت ۲۴۶ پروژه اقتصادی و عمرانی در آیینی با حضور احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در شهرستان دشتستان افتتاح و اجرایی شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی‌زاده در پایان آئین افتتاح طرحها و پروژه‌های عمرانی در شهرستان دشتستان در جمع خبرنگاران افزود: برخی از این پروژه‌ها بسیار مهم و با آثار اجتماعی بزرگی هستند که آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد مسکونی در برازجان نمونه ای از این پروژه ها است.

وی تاکید کرد : تلاش می شود این شمار واحد مسکونی در آینده نزدیک به ۲ هزار واحد افزایش یابد و سعی بر این است تا با انتخاب پیمانکاری توانمند واحدها در  زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

محمدی زاده با اشاره به الحاق ۷۵ هکتار زمین به شهرک صنعتی برازجان اظهار کرد: تلاش می‌شود با توسعه شهرک صنعتی برازجان زمینه حضور سرمایه گذاران دشتستانی در منطقه فراهم و به این صورت اشتغال، کارآفرینی و تولید در منطقه تقویت شود.

وی یادآورشد: عملیات اجرایی پل درودگاه نیز به عنوان آرزوی دیرینه مردم آغاز شد که این پروژه برای چندین روستا در منطقه زیراه دشتستان قابلیت استفاده خواهد داشت.

محمدی‌زاده ادامه داد: مردم این منطقه تعهد خود را در هشت سال دفاع مقدس بخوبی نشان دادند و ۱۶۰ شهید تقدیم نظام کردند.

وی افزود: پل قدیمی درودگاه با بیش از ۵۰ سال عمر دچار فرسودگی است و همین امر باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده است که تلاش می شود در کمترین زمان ممکن مورد بهره برداری قرار گیرد.

محمدی زاده اظهار کرد: پست تقویت فشار منطقه آبپخش نیز با سرمایه‌گذاری حدود ۱۲۰ میلیارد تومان به اتمام رسیده و برق منطقه را تقویت می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی شبکه فرعی آبیاری دشت شبانکاره برای ۲۹۰ هکتار آغاز شد که پیش بینی شده در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

محمدی زاده اظهار کرد: ایستگاه تقویت فشار آب و آبرسانی به ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار از نخلستان بخش شبانکاره است که با توجه به آسیب دیدگی شبکه، در سفر رئیس جمهور به استان اعتبار آن درخواست و تامین شده بود.

وی افزود: در این راستا از مسئولان استانی و شهرستانی برای مشارکت در پروژه‌ها قدردانی می‌شود و امیدواریم با تلاش و مساعدت سایر قوا اقدامات بزرگ‌تری در سطح استان رقم بخورد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر