جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۲۰۸۴۴
پنجشنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

فکرشهر: خبرگزاری دولت (ایرنا) نوشت: گروهی از شهروندان همدانی امشب(چهارشنبه شب) برای دومین شب متوالی و در اعتراض به مشکل کم آبی و قطعی شبکه آب شهری در محوطه میدان آرامگاه ابن سینا و محدوده ساختمان فرمانداری تجمع کردند.

 به گزارش فکرشهر، تجمع کنندگان که تعداد آنها حدود ۲۰۰ نفر بود بطری های خالی آب در دست داشتند و شعارهایی را علیه مسوولان در رابطه با بروز این مشکل سر داده و خواستار اقدام عاجل برای تامین آب شرب شهر شدند.

«مرگ بر مسوول بی کفایت» و «مسوول بی کفایت استعفا، استعفا»، «نیروی انتظامی حمایت، حمایت» و … از جمله شعارهایی بود که معترضین در این تجمع سر دادند.

در همین ارتباط گروهی از شهروندان حاضر در محوطه میدان و رهگذران نیز در پی تجمع معترضین برای تماشا و برخی نیز برای همراهی در محل جمع شدند که این حضور تعداد معترضین را به چند صد نفر افزایش داد.

نیروهای پلیس هم در محل تجمع مستقر شده و سعی در برقراری نظم و متفرق کردن‌ مردم داشتند، نیروهای پلیس به صورتی محترمانه و بدون هرگونه برخورد و درگیری، از معترضین درخواست می کردند که متفرق شده و محل را ترک کنند.

حضور فرماندار همدان در جمع معترضان و بیان اقدامات انجام شده برای رفع سریع مشکل

همچنین در ادامه فرماندار شهرستان همدان نیز در جمع گروهی از معترضین حاضر شد و مطالبی را در خصوص کمبود و قطعی آب پیش آمده، دلایل آن و اقدامات گسترده درحال انجام برای رفع سریع این مشکل بیان کرد.

در پی کاهش چشمگیر بارندگی و خشکسالی، میزان ذخیره آب سدهای استان به ویژه سد اکباتان به عنوان منبع اصلی تامین آب شرب همدان تمام شده و حتی به صفر رسیده است.

همین امر در چند روز اخیر موجب قطع طولانی مدت شبکه آب در شهر همدان شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر