جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۹۱۴
پنجشنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

فکرشهر:: معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: ما در حوزه‌های فرهنگی مشکلاتی داریم و معتقد هستیم که یکی از مهمترین بخش‌های فرهنگی که می‌تواند به ارتقای فرهنگ جامعه کمک کند ترویج سبک زندگی و برنامه‌های مربوط به شهید و شهادت است.

به گزارش فکرشهر ار ایرنا، احمد حاجی‌زاده روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی طرح فصل شیدایی بیان کرد: کنگره شهدا را خود رهبر معظم انقلاب مدیریت و آثار را ملاحظه می‌کنند؛ در دوران کرونا هم ایشان جلسه مربوط به کنگره را تعطیل نکردند.

وی افزود: کنگره شهدای استان سمنان را من از نزدیک دیدم و به‌قدری استقبال بالابود که به‌رغم اینکه بلیت‌ها به‌صورت محدود فروش رفته بود، استقبال بسیار گسترده بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: رقم برنامه بسیار سنگین بوده اما موسسه اوج سپاه آن را تقبل کرده و استان فقط باید بستر را فراهم کند تا آن‌ها بتوانند کار خود را ارائه دهند.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: مردم ما مسئولان خود را با حضور فعال در کنگره شهدا مورد آزمون قرار می‌دهند؛ ما در حوزه‌های فرهنگی مشکلاتی داریم و من معتقدم که یکی از مهمترین بخش‌های فرهنگی که می‌تواند به ارتقای فرهنگ جامعه کمک کند، برنامه‌های مربوط به شهید و شهادت است.

وی ادامه داد: برنامه‌های مربوط به شهید و شهادت در تمام سنین از کودک تا بزرگ‌سال تاثیرگذار است؛ بستر کنگره ملی شهدا در قم امسال فراهم است و سپاه در بسیاری از بخش‌ها کارها را انجام می‌دهد و دستگاه‌ها فقط باید بستر کار را فراهم کنند.

ویژه‌برنامه سینمایی نمایشی فصل شیدایی هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس به مدت دو هفته به اجرای انواع برنامه‌های فرهنگی خواهد پرداخت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر