چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۹۸۹
جمعه ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: امام جمعه موقت شهر اهرم گفت: دولت باید بازسازی انقلابی انجام دهد و عدالت ورزی در سطح جامعه گسترش یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت اسلام اصغر صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اهرم اظهار داشت: از مهمترین شاخصه‌های سنجش عملکرد دولت‌ها میزان انطباق آن با انتظارات و مطالبات رهبر انقلاب اسلامی است.

امام جمعه اهرم بیان کرد: یک از سال آغاز دولت سیزده می‌گذرد که مروری بر مطالبات رهبری حکیم انقلاب در بیانات گذشته باید در سنجش دولت سیزده مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: نیاز است در دولت ضرورت تکیه بر ارزشی‌های انقلابی و تلاش برای تحقق دولت مردمی همراه با خلوص نیت و تلاش مجاهدانه باید صورت گیرد و هر اقدامی که در دولت بایدمی خواهد انجام گیرد با برنامه باشد.

صفری با بیان اینکه چند اولویت مهم باید در برنامه کاری دولت باشد ادامه داد: دولت باید بازسازی انقلابی صورت دهد و عدالت ورزی در سطح جامعه گسترش و به صورت جد با فساد درجهت احیا اعتماد و امید بیشتر مردم صورت دهد.

امام جمعه اهرم یاد آور شد: توجه به اصول اساسی و اولویت‌های اعلامی رهبر انقلاب در ارزیابی عملکرد دولت سیزده نشان می‌دهد جناب آقای رئیس در بسیاری از این انتظارات دارای رویکردها و عملکردهای مثبتی بوده و در برخی نیز با نقطه مطلوب فاصله دارد.

وی به وقت کشی آمریکا در برجام اشاره و بیان کرد: وقت کسی آمریکا نشانه استیصال او در مواجهه با ایران است و پس از رد و بدل شدن طرح‌ها و برگه‌های توافق ایران ۴+۱ و پیشنهاد نهایی ایران به اروپا و آمریکا حدود هشت روز است با تعلل و وقت کشی از پاسخ دادن به ایران طفره رفته است این در حالی است که نماینده اتحادیه اروپا گفته که ایران پیشنهادات خوبی داده است.

صفری ادامه داد: برخی بر این باورند که آمریکا با وقت کشی و تعلل می‌خواهد ایران را دچار سختی و فرسایش کند و با فضا سازی داخلی توسط مرعوبان و دلدادگان غرب زده دولت مردان نظام اسلامی را به کوتاه آمدن در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار وادار کند.

وی افزود: رئیس جمهور بارها و اخیراً هم در اجلاس روز جهانی مسجد گفته است که هرگز از منافع و مصالح حقیقی ملت ایران کوتاه نخواهد آمد و ایران انقلابی را به شکوفایی اقتصادش را در تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و خنثی سازی تحریم یافته است و این اروپا است که باید فکری برای ماه‌های سخت زندگی شهروندانش پیدا کند.

صفری بیان کرد: هشتم شهریور سالروز انفجار دفتر نخست وزیر توسط منافقین کور دل که منجر به شهادت مظلومانه رجایی و باهنر در سال ۶۰ گردید که این روز بنام مبارزه با تروریسم نام گذاری شده است.

امام جمعه اهرم ادامه داد: هفته دولت از جهت زنده کردن یاد و خاطر شهیدان باهنر و رجایی که به دست دشمنان انقلاب به درجه شهادت نائل شدند و بیان اقدامات آنها، نوعی جهاد تبیین است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر