چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۰۹۴
شنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

فکرشهر: همزمان با چهارمین روز از هفته دولت 1401، چند طرح عمرانی در شهرستان دشتستان و با حضور برخی مسوولین استانی و فرماندار شهرستان کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن ها آغاز شد که سه طرح آن در بخش مرکزی بود.

به گزارش «فکرشهر»، بهسازی و روکش آسفالت محور آب پخش ـ کلل، از جمله این پروژه ها بود که امروز کلنگ زنی شد و قرار است این طرح با طول مسیر 2500 متر و اعتبار 72 میلیارد ریال به انجام برسد. 

همچنین امروز، بهره برداری از تقاطع ساماندهی شده «راهدار» در بخش مرکزی دشتستان با اعتبار 80 میلیارد ریال و طول مسیر هزار متر از دیگر پروژه های انجام شده در این روز بود.

آغاز عملیات اجرایی احداث و نوسازی شبکه آب در شهر برازجان و احداث دیوار حفاظتی رودخانه فصلی (دره) حسین آباد برازجان از دیگر پروژه هایی بود که امروز شنبه ـ 5 شهریورماه ـ عملیات اجرایی آن ها آغاز شد.

احداث و نوسازی شبکه آبرسانی در برخی محلات کم برخوردار شهر برازجان به طول 2000 متر و اعتبار 17 میلیارد ریال از اعتبارات استانی و در مدت 4 ماه اجرا خواهد شد.

همچنین، دیوارکشی دره «حسین آباد» برازجان نیز به طول 113 متر و در مدت 6 ماه با اعتبار اولیه 17 میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، اجرا خواهد شد.

فرماندار دشتستان، اجرای این طرح ها را حل مشکلات و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم عنوان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر