پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۰۹۸
شنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

فکرشهر: در چهارمین روز هفته دولت، مدرسه خیّرساز «کمال‌نیا» در شهر کاکی افتتاح شد.

به گزارش‌ فکرشهر از روابط‌عمومی اداره‌کل نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس استان بوشهر، مدرسه ۶ کلاس خیّرساز حاج حسين كمال‌نیا عصر امروز در چهارمین روز از هفته دولت افتتاح شد.

ابراهیم احمدی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس استان بوشهر اظهار داشت: در ادامه افتتاح پروژه‌های نوسازی مدارس به مناسبت هفته دولت عصر امروز مدرسه ۶ کلاس حاج حسین کمال‌نیا در شهر کاکی به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل اداره نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس استان بوشهر افزود: این پروژه در زیربنای ۷۰۰ و محوطه‌سازی ۱۸۷۷ متر مربع صورت گرفته است.

وی با تشریح جزئیات بیشتر از این مدرسه ادامه داد: ۱۷۸ متر طول دیوار کشی مدرسه حاج حسین کمال‌نیا شد که به یاری خداوند در سال جاری و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار دانش‌آموزان عزیز قرار گرفت.

احمدی اظهار کرد: مدرسه ۶ کلاسه کمال‌نیا در پایه ابتدایی با اعتبار بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به پایان رسیده است.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: تا پایان هفته‌ی دولت هر روز افتتاح پروژه خواهیم داشت و امیدواریم با اقدامات انجام شده گام‌های بلندی در راستای توسعه و نوسازی مدارس استان بوشهر برداشته باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر