پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۱۰۳
يکشنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۲

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه زیرساخت‌های آموزشی استان بوشهر با جدیت دنبال شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری عصر شنبه در آئین کلنگ زنی مجتمع آموزشی فردای سبز دیلم با همت خیرین نیکوکار شهرستان اظهار داشت: گاهی اوقات اولویت‌های ما تغییر می‌کند، سختی‌ها و تهدید و تطمیع‌ها و کم آوردن‌ها ما را از قافله اصلی باز می‌دارد، یاد شهدا به ما هشدار می‌دهد که بدانیم آنها چرا در این مسیر جان دادند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم: در مجلس شورای اسلامی افزود: کار مدرسه سازی از کارهای ماندگار و بی بدیل است که آثار و برکات آن بی انتهاست، افتخار ما به مردم دیلم این است که در کار خیر سبقت می‌گیرند.

وی گفت: در حوزه درمان این مردم سربلندند، هفته گذشته معاون وزیر بهداشت در بازدید خود از دیلم هر چه را که مشاهده کردند نتیجه کار خیرین سلامت بود، از مرحوم صادقی خیر بزرگواری که نامش همیشه ماندگار است یاد می‌کنیم، این خیر نیک اندیش اقدامات ماندگاری برای زیرساخت‌های سلامت شهرستان انجام دادند.

جمیری بیان کرد: همه عزیزان توجه دارند، مدرسه سازی جز بهترین کارها است، چون تربیت و تعلیم جز بهترین امور است.

وی یادآور شد: اگر در هفته دولت خیرین بزرگوار مدرسه‌ای می‌سازند از بدو امر بنا بر این باشد خشت خشت این مرکز آموزشی بیانگر تربیت نسلی در مسیر اسلام و انقلاب و ارزش‌های اسلامی و هدایت و حرکت در مسیر شهدا باشد تا بتوانیم امثال شهیدان رجایی و باهنر تربیت کنیم که در مسیر خدمت اسوه و نمونه باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر