شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۱۳۶
يکشنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز خوراک پالایشگاه ۱۲۰ هزار بشکه‌ای در شمال استان بوشهر صادر شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری صبح یکشنبه در آئین کلنگ زنی مجتمع فولاد بوشهر در بندر گناوه اظهار داشت: مدیران بلندنظر می‌توانند استان بوشهر را در مسیر پیشرفتی که استحقاق آن را دارد به پیش ببرند، با نگاه‌های کوچک نمی‌توان به آن افق و چشم انداز دست پیدا کرد.

وی اضافه کرد: فولاد بوشهر کار بزرگی است که امروز در بهترین مکان و در کنار دریا ساخته می‌شود، با اشتغال ایجاد شده در این پروژه، یکی از خواسته‌های بحق مردم متناسب با منویات رهبر معظم انقلاب برآورده خواهد شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید سرمایه گذار پیگیری جدی کند و مدیران به صورت جهادی حمایت کنند تا کار با تعلل مواجه نشود، این کار ملی و بزرگ است و منافع آن به کشور اسلامی می‌رسد.

وی بیان کرد: از وزیر سابق صنعت و معدن تشکر می‌کنم که کمک کردند موانع برطرف شد، جلسات و پیگیری‌های زیادی برگزار شد و در دولت جدید با همت استاندار محترم جهش بیشتری پیدا کرد و البته به سرعت بیشتری هم نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: این خدمت بزرگ و پروژه ملی نیازمند تلاش مضاعف سرمایه گذار است و مدیران استان باید قدم به قدم حمایت کنند تا هر چه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

جمیری افزود: بنده هم همانطور که قبلاً حمایت کرده ام آمادگی کامل برای پیگیری در سطح ملی دارم تا این گام بزرگ با سرعت و قدرت برداشته شود. اگر این پروژه به ثمر برسد می‌تواند باعث ترغیب سایرین به عرصه سرمایه گذاری در استان باشد، در سطح ملی هم هر مسئله‌ای داشته باشند پیگیری و حل خواهیم کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همین الان مجوز خوراک پالایشگاه ۱۲۰ هزار بشکه‌ای را گرفته ایم و مسئولین هم دنبال می‌کنند.

وی افزود: کارهای بزرگ نیاز به دوری از حاشیه پردازی و پرداختن به اصل قضیه دارد، این دولت می‌خواهد کار کند، اگر مسئولین محلی نتوانند از این فرصت استفاده کنند این ضعف ماست، باید مسائل شخصی و سلیقه‌ای را کنار بگذاریم و به افق‌های بلند نظر کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر