شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۱۵۵
يکشنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۵

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط فعالیت مردم شناورها در بندر ریگ بهبود می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری صبح یکشنبه در مراسم آغاز عملیات لایروبی و اجرای فاز اول طرح توسعه بندر ریگ اظهار داشت: امروز روز بسیار خوبی است. روزی آمدم اینجا و شرایط وخیم خور را دیدم و از لنج‌های به گل نشسته به شدت متأثر شدم که چرا این مردم که همیشه در حمایت از نظام گام برداشته اند باید اینگونه رنج بکشند.

وی اضافه کرد: مردمی که با سرمایه خود در مسیر اشتغالزایی تلاش می‌کنند اما مسئولین نسبت به ایجاد زیرساخت فعالیت آنها غافل بودند.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ولی امروز با اجرای این پروژه شرایط مردم و صیادان بهتر خواهد شد.

وی افزود: این مردم باشرافت و باکرامت سختی‌های زیادی را تحمل کردند و وعده‌های زیادی شنیدند، ولی این دولت مردمی بر سر کار است تا وعده‌ها محقق شود.

جمیری تاکید کرد: من از مسئولین سابق بابت پیگیری‌هایشان متشکرم ولی باید امروز به جای کلنگ زنی شاهد افتتاح پروژه می‌بودیم. توسعه بندر ریگ و عملیاتی شدن طرح‌های توسعه بنادر گناوه و دیلم با این عملیات لایروبی کلید می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه ما به این وعده‌ها امیدواریم و ان شاءالله مردم شاهد روزهای بهتری خواهند بود گفت: این پروژه‌ها منافع ملی دارند، مردمی که برای نظام و دولت بال هستند نه بار، خودشان اشتغال آفرینی می‌کنند، با وجودی که دولت برای اشتغال یک نفر سرمایه زیادی به کار می‌گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما از این دولت مردمی و رئیس جمهوری که از جنس مردم است و از همه دولتمردان توقع سرعت بخشی این پروژه و شیرین شدن کام مردم را داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر