جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۲۸۵
دوشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

فکرشهر: در ششمین روز از گرامیداشت هفته دولت، دو پروژه بهداشتی و ورزشی در ۲ روستای بخش ریگ شهرستان گناوه افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آغاز عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت روستای محمدی و احداث پانسیون های پزشک و  ماما و سرایداری این مرکز یکی از این پروژه ها بود.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه در این آیین گفت: مرکز خدمات جامع سلامت روستای محمدی ۳ خانه بهداشت در روستاهای همجوار را با جمعیت دوهزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش قرار می دهد.

دکتر عصمت حیدری افزود: ساختمان این مرکز به همراه پانسیون پزشک و  ماما با ۶۳ میلیارد ریال اعتبار در زمینی به مساحت ۵۲۶ مترمربع احداث می شود.

امام جمعه بندرریگ گفت: یکی از مطالبه های رهبرمعظم انقلاب در مراسم تنفیذ رئیس جمهور مسئله کرونا که تلخی زیادی بدنبال داشت، بود که آیت الله رئیسی توانست دریک حرکت جهادی و مدت کوتاهی با واکسیانسیون سریع ، گام مهمی در کنترل و جلوگیری فزاینده آن بردارد.

حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش افزود: هفته دولت فرصت خوبی برای تبیین دستاوردهای نظام است که باید بخوبی برای مردم انجام شود.

بخشدار بندر ریگ با گرامیداشت هفته دولت گفت: تامین نیروی متخصص در این مرکز به دلیل بعد مسافت با مرکز شهرستان لازم است.

ضرغام محمدی افزود: درطول هفته دولت امسال طرح های مهمی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شده است که در توسعه و پیشرفت  این منطقه بسیار اثرگذار خواهد بود.

افتتاح زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی روستای جزیره شمالی از دیگر پروژه های هفته دولت و هدیه نظام مقدس جمهوری به جوانان این روستای ساحلی بود.

دهیار روستای جزیره شمالی گفت: برای این پروژه ۱۵ میلیاردریال اعتبار هزینه شده است.

سیاوش حائری افزود: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات وزارت نفت، نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی و دهیاری تامین شده است.

وی گفت: یک زمین والیبال نیز در این مکان پیش بینی شده است.

گناوه

مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: تقویت زیرساخت های نمایندگی استاندارد در شهرستان ها در دستور کار قرار گرفته و اقدام های خوبی در این زمینه انجام شده است.

به گزارش ایرنا، عبدالرحیم بهره مند روز دوشنبه در آیین افتتاح ساختمان معاونت استاندارد شهرستان گناوه افزود: در این راستا اولین حرکت در دیلم بود که بهترین ساختمان را احداث کردیم و در گناوه که بازار و تجارت آن بسیار در کشور تاثیرگذار است نیاز به تقویت زیرساخت ها داشت که در این زمینه ساختمان آن در دستور کار قرار گرفت و در گرامیداشت هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

وی اظهارکرد: کلنگ زنی استاندارد عسلویه در برنامه قرار گرفته و استاندارد دیر و جم هم راه اندازی شده است.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: ساختمان استاندارد گناوه نیاز به تجهیزات دارد و امیدوار به تامین آن با توجه و عنایت فرماندار داریم.

وی افزود: استاندارد به عنوان یک رکن اساسی در جامعه ای که با انواع تهدیدات غذایی و بیولوژیکی درقالب امراضی که بیشتر لاعلاج و هزینه های مضاعفی بر خانواده ها گذاشته شده است، به شمار می آید و باید آن را تقویت کنیم.

بهره مند بیان کرد: برای کالاهای ته لنجی هیچگاه مانعی ایجاد نمی کنیم و به عنوان مشاور امینی در کنار مردم هستیم  تا آن کالایی که مشکل پیدا می کند و با جان مردم سر و کار دارد، به استاندارد بودن آن  مطمئن باشیم و با رویکرد مشاوره ای در این زمینه سعی می کنیم که خدمتگزاری در کنار آنها باشیم.

مشاور عالی رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: بندر گناوه یکی از بنادر مهم کشور در امر تجارت به شمار می آید و باید به یک پایگاهی تبدیل شود که کالاهایی که از خارج در این بندر وارد می شود، به امر تولید در همین منطقه درآید و بازار کشور را تامین کند.

جهانگیر شاهینی افزود: مشکلات اقتصادی  در اکثر کشورها وجود دارد و کشور ایران به رغم مسایل و مشکلاتی که دشمنان ایجاد کرده اند به موفقیت های شگرفی دست یافته که نمونه آن کنترل کرونا با برنامه ریزی دولت مردمی آیت الله رئیسی در زمینه تزریق واکسن بخشی از آن است.

وی اظهار کرد: معاونت استاندارد گناوه باید ارتقا یابد و میزان صادرات در این بندر تجاری  به افزایش چندبرابری  دست یابد.

فرماندار گناوه گفت: انقلاب اسلامی ایران برپایه دین محوری و مردم داری بنا نهاده شده است و به برکت خون شهدا و وجود رهبرمعظم انقلاب، روز به روز بر اقتدار آن افزوده می شود.

محمدتقی صفری افزود: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را باید به مردم بازگو کرد و نباید در گفتن آن شرم و ابایی داشته باشیم تا امیدواری بیشتری در جامعه حاکم شود.

وی اظهارکرد: در هفته دولت امسال پروژه های مهمی در حوزه های مختلف افتتاح و اجرایی شده است که با انجام آنها به توسعه و پیشرفت منطقه کمک شایانی خواهد کرد.

قدرت الله شاهین زاده رئیس معاونت استاندارد گناوه گفت: ساختمان اداری و آزمایشگاه این معاونت به مساحت یک هزارمترمربع در دوطبقه و با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان و سازمان ملی استاندارد در گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری می رسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر