سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در روزهایی که طاعون حاشیه به جان پرسپولیس و استقلال افتاده، یکی از بزرگترین حاشیه‌ساز‌های ماه‌های اخیر، لبخند و محبت را معنا کرده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، روزنامه شهروند با این مقدمه، نوشت: شاید خیلی‌ها مهدی طارمی را با حرکت تحریک‌آمیز پس از گل کردن پنالتی چیپ مقابل النصر می‌شناسند اما او اخیراً هت‌تریکی به یادماندنی‌تر از هر سه گل در یک بازی، به یادگار گذاشته است.
کد خبر: ۱۲۱۳۲
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

فکرشهر: در روزهایی که طاعون حاشیه به جان پرسپولیس و استقلال افتاده، یکی از بزرگترین حاشیه‌ساز‌های ماه‌های اخیر، لبخند و محبت را معنا کرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روزنامه شهروند با این مقدمه، نوشت: شاید خیلی‌ها مهدی طارمی را با حرکت تحریک‌آمیز پس از گل کردن پنالتی چیپ مقابل النصر می‌شناسند اما او اخیراً هت‌تریکی به یادماندنی‌تر از هر سه گل در یک بازی، به یادگار گذاشته است.

\n\n

اولین اقدام شایسته بازیکن پرسپولیس، اهدای خودروی «ام وی‌ ام» اهدا شده از سوی سازمان لیگ به او (به خاطر انتخاب به‌عنوان بهترین بازیکن فصل پرسپولیس) به مجتبی محرمی، اسطوره گرفتار قرمزها بود. خیلی‌ها تصور می‌کردند اقدام طارمی، نوعی شعار برای جلب توجه باشد اما او واقعا این کار را انجام داد.

\n\n

البته بذل و بخشش بازیکن تازه‌وارد قرمزها به همین‌جا ختم نشد. کریم باوی، سرزن طلایی دهه 60 فوتبال ایران که به هر دلیلی فوتبال ایران مدت زیادی از هنرش بهره نبرد به دلیل ناتوانی در پرداخت پول جراحی پا اوضاع وخیمی داشت که ناگهان طارمی در نقش فرشته ظاهر شد و بخشی از دستمزدش را به ستاره سابق ایران داد تا او به جراحی و بهبودی کامل برسد.

\n\n

بخشی از 250 میلیون کمک او به کریم باوی به بچه‌های بی‌سرپرست اختصاص یافت تا جوان بااخلاق فوتبال ما ثابت کند تنها به فکر اسم و رسم‌دارهای دیروز نیست. شاهکار او هنگام کمک به نوراللهی، هم‌تیمی‌اش تکمیل شد. این بازیکن، نه خود پول عمل کتف مصدومش را داشت و نه باشگاه حاضر به پرداخت این مبلغ بود اما طارمی با فروش سکه‌هایی که به‌عنوان پاداش دریافت کرده بود و همچنین صرف بخشی از دستمزدش، نیاز نوراللهی را برطرف کرد.

\n\n

این میزان بذل و بخشش، ظاهراً حقوقی میلیاردی می‌طلبد اما جالب است بدانید طارمی تا قبل از درخشش‌های اخیر فقط 150 میلیون از باشگاه دریافت می‌کرد و این مبلغ به خاطر بازی‌های خوب در فصل گذشته، دو برابر شد. خیلی‌ها در اولین فصل حضور در پرسپولیس از شدت حاشیه زیاد، خود را فراموش کرده و به قعر چاه بدنامی رفتند اما طارمی در اولین فصل خروج از فوتبال بوشهر و پوشیدن لباس پرسپولیس، یک درس درست و حسابی به همه داد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر