شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۳۲۵
سه‌شنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: تلاش می‌کنیم که پروژه‌های عمرانی استان بوشهر در سریع‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد و این کار فقط با فعالیت مدیران جهادی و انقلابی محقق خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح سه‌شنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان جم اظهار داشت: امروز در شهرستان جم شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های خوبی بودیم که با هماهنگی و همراهی همه مسئولان محقق شده است.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۶ پروژه در شهرستان جم بیان کرد: بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای اجرای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

استاندار بوشهر ادامه داد: توسعه راه‌ها، بهبود وضعیت خدمات بهداشتی و درمانی، ایجاد ناحیه صنعتی و توسعه طرح‌های صنعتی در شهرستان جم با این اقدامات محقق می‌شود.

وی با اشاره به استقرار شهرک‌های صنعتی در شهرستان جم تاکید کرد: برای توسعه واحدهای صنعتی در شهرستان جم عزمی جدی داریم و تعداد نواحی صنعتی در جم افزایش می‌یابد.

محمدی‌زاده از ایجاد زمین چمن در شهرستان جم خبر داد و بیان کرد: طرح‌های آموزشی خوبی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم که پروژه‌های عمرانی استان بوشهر در سریع‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد و این کار فقط با فعالیت مدیران جهادی و انقلابی محقق خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر