جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۳۲۹
سه‌شنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

فکرشهر: به نقل از روابط عمومی فرمانداری شوشتر در پی حادثه تصادف در جاده کمربندی شوشتر - دزفول واقع در جنب شهرک علم الهدی که منجر به فوت تعدادی از همشهریان شهر شهید شرافت شد، با نظر فرماندار، امامان جمعه شوشتر و شرافت، اعضای شورای تامین و مسوولان شهر شرافت، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۹ و ۱۰ شهریور) در شهرستان شوشتر عزای عمومی اعلام می‌گردد.این فرمانداری با عرض تسلیت و ابراز همدردی با

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، عموم مردم به ویژه خانواده‌های به غم نشسته در این مصیبت، اعلام کرده است: به همین مناسبت مجلس ترحیمی روز چهارشنبه ۹ شهریور از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح در مسجد جامع شهر شهید شرافت برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش تعداد کشته شدگان تصادف مینی‌بوس و کامیون که بامداد روز سه‌شنبه رخ داد به ۱۶ نفر رسیده است. در این حادثه که ساعت ۵:۵۷ دقیقه به اورژانس گزارش شد ماموران امدادی با حاضر شدن در صحنه مصدومان را به مراکز درمانی انتقال دادند.

از مجموع فوتی‌ها ۱۰ نفر زن و ۶ نفر مرد هستند که هویت یک نفر از آنها معلوم نیست؛ هم اکنون هشت مصدوم این حادثه در بیمارستان بستری هستند. دلیل وقوع این حادثه از سوی پلیس راه در دست بررسی است.

گفته می‌شود سرنشینان مینی‌بوس از کارگران فصلی مزارع کشاورزی منطقه بودند که دچار حادثه شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر