جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۴۵۴
چهارشنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷

فکرشهر: جانشین فرماندهی انتطامی جمهوری اسلامی ایران گفت: اعتقاد راسخ به اصل ولایت توسط ملت، جمهوری اسلامی ایران را در برابر تمامی تهدیدها و تحریم ها شکست ناپذیر کرده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سردار قاسم رضائی روز چهارشنبه در مراسم دانش آموختگی درجه داران فراجا، با بیان اینکه هم اکنون ارکان حکومت حول محور ولایت گردهم آمده و برای مردم در عرصه های مختلف خدمت رسانی می کنند، افزود: بر همین اساس هیچ عاملی خللی در عزم و اراده ملت مومن و ولائی ایران ایجاد نمی کند.

وی امنیت و آرامش موجود در ایران اسلامی را بی مانند دانست و اظهار داشت: با وجود تمامی محدودیت ها و اعمال انواع فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی، شاهد شکوفائی روز افزون ایران در عرصه های گوناگون از جمله حوزه های دفاعی و نظامی و علمی هستیم.

رضائی حاکمیت روحیه انقلابی، ولائی و جهادی بر نیروهای مسلح کشور اعم از ارتش، سپاه، بسیج و انتظامی را مورد تاکید قرار داد و یادآورشد: باید توجه داشت که انقلابی بودن حلقه وصل این نیروها است و هدف غایی آنها تحقق منوبات مقام رهبری و فرماندهی کل قوا می باشد.

وی ادامه داد: ما هم اکنون در کشوری زندگی می کنیم که مسئولان تبعیت محض از ولایت دارند و با اداره امور جامعه طبق همین الگو شاهد اتحاد، همبستگی و یکپارچگی بین دولت و ملت هستیم که همین امر سبب خنثی سازی تمامی توطئه های دشمنان شده است.

رضائی تقدیم شهدایی همچون باکری، سلیمانی و کریمی از مکتب عاشورایی ایران اسلامی را ناشی از پرورش یافتن در فرهنگ و راه و روش عاشورایی دانست و گفت: آنها با تقدیم جان خود برای ما الگو و اسوه هستند که باید از آنان درس آموخته و این راه پرصلابت را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه روحیه دوران دفاع مقدس در مجموعه فراجا هم اکنون جاری و ساری است، اظهار داشت: ماموران جان برکف انتظامی از مرزها تا مراکز شهری و مناطق روستایی کشور در سنگر خدمت بیدار بوده و آرامش را به همگان تقدیم و کشور را از گزند تهدیدهای دشمنان در امان داشته و به واقع این نریوی مردمی و انقلابی نفوذناپذیر بوده و خواهد بود.

رضائی فراگیران آموزش درجه داری را جوانان متعهد و ولائی و فرزندان مومن ایران تعریف و اضافه کرد: نیروهای فراجا در مرزهای شرقی کشور و در گرمای بالای ۵۰ درجه و در شرایط سخت و در کوه های سر به فلک کشیده شمالغرب کشور با زمستان های سخت و سرمای زیر ۲۰ درجه سانتی گراد را تحمل می کنند، تا مردم شریف میهن اسلامی در آرامش و آسایش زندگی کنند.

وی افزود: درجه داران فراجا که امروز به افتخار دانش آموختگی نائل شدند باید مفتخر به دریافت درجه خود باشند و در قامت سبزپوشان پلیس این توفیق و افتخار را خواهند داشت که در اولین ماموریت سازمانی خود به ماموریت عظیم و پرشکوه کنگره بزرگ جهان اسلام یعنی راهپیمائی اربعین حسینی اعزام و خدمتگزار زائران اباعبدالله الحسین (ع) باشند.

جانشین فراجا با بیان اینکه مجموعه انتظامی کشور با روحیه انقلابی و تکلیف مداری با مظلومان رئوف و با مخلان امنیت و هنجارشکنان مقتدر و قاطع است، گفت: فریب خوردگان و مزدوران داخلی باید بدانند که پیام آشکار ملت و جوانان فراجا این است که هرگز اجازه عرض اندام به دشمنان این ممکلت نخواهند داد.

رضائی، اقدام به موقع، انقلابی و بدون مماشات را رسالت اصلی نیروی انتظامی در برابر برهم زنندگان نظم عمومی جامعه بیان کرد و یادآور شد: این نیرو پاسدار ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: مدیریت والای ولی فقیه باعث لبیک گویی ملت ایران بوده تا در مقابل توطئه ها و دسیسه های دشمنان تا پی جان ایستادگی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر