چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: فاز اول پروژه آبیخیزداری حوزه بالا دست شهر برازجان با دارا بودن 19 سازه سنگ ملاتی80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد...
کد خبر: ۱۲۱۵۲
سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: فاز اول پروژه آبیخیزداری حوزه بالا دست شهر برازجان با دارا بودن 19 سازه سنگ ملاتی80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در بازدید از محل احداث سازه های پروژه آبخیزداری بالا دست شهر برازجان افزود: یکی از مهمترین دغدغه های مردم شهر برازجان در هنگام وقوع باران های سیل آسا، وقوع سیلاب و جاری شدن آب در سطح شهر و گاهی سرریز شدن رودخانه های فصلی و از بین رفتن زیرساخت های شهری و خسارت به منازل مسکونی بود.

\n\n

وی بیان داشت: درهمین راستا و با برنامه ریزی ها و پیگیری های مستمر و درراستای کنترل سیلاب مطالعه و احداث طرح ها و پروژه های آبخیزداری در حوزه بالا دست شهر برازجان در دستور کار قرار گرفت.

\n\n

\n\n

زارع تصریح کرد: با تلاش مسئولین و همکاری مردم در دولت تدبیر و امید عملیات اجرایی فاز اول احداث این پروژه آبخیزداری با اجرای 19 سازه سنگ ملاتی و خاکی در بهمن ماه سال گذشته آغاز شد.

\n\n

فرماندار دشتستان ضمن تقدیر از پیمانکار و مسئولین آبخیزداری و منابع طبیعی گفت: این پروژه از لحاظ زمانی در مرحله خوبی است و ازلحاظ کیفیت نیز مطلوب نظر است.

\n\n

وی بیان داشت: برای اجرا و تکمیل فاز اول این پروژه 21 میلیارد ریال اختصاص یافته است که بزودی نیز شاهد تکمیل و بهره برداری از این طرح خواهیم بود.

\n\n

زارع گفت: انجام پروژه هایی نظیر پروژه های آبخیزداری باقی صالحاتی برای فرد و خدمتگزاری برای مردم است .

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر