جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار جم از رشد 10 برابری کمک‌های مردم جم به زندانیان غیرعمد خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالله نادری در دیدار با مسئولان اداره کل زندان‌های استان بوشهر و مدیران ستاد دیه استان بوشهر اظهار داشت: اسلام تاکید زیادی بر کمک به همنوعان دارد و دستگیری از مستمندان و فقرا از دستورات موکد اسلام است.\n\nوی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد حمایت از اقشار ضعیف و کمتر برخوردار هستیم و این روند در 3 دهه اخیر با شتاب خوبی انجام شده است.
کد خبر: ۱۲۱۵۳
سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

فکرشهر: فرماندار جم از رشد 10 برابری کمک‌های مردم جم به زندانیان غیرعمد خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالله نادری در دیدار با مسئولان اداره کل زندان‌های استان بوشهر و مدیران ستاد دیه استان بوشهر اظهار داشت: اسلام تاکید زیادی بر کمک به همنوعان دارد و دستگیری از مستمندان و فقرا از دستورات موکد اسلام است.

\n\n

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد حمایت از اقشار ضعیف و کمتر برخوردار هستیم و این روند در 3 دهه اخیر با شتاب خوبی انجام شده است.

\n\n

فرماندار جم با اشاره به اقدامات ستاد دیه در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد خاطرنشان کرد: بدون تردید آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، از اقدامات بزرگ و امیدآفرین در جامعه است که باید تداوم یابد.

\n\n

نادری با بیان اینکه ماه شعبان و رمضان ماه‌های خودسازی و تقویت باورهای الهی است تصریح کرد: از این ماه‌های پر برکت باید نهایت استفاده را ببریم.

\n\n

وی با تاکید بر لزوم توجه جدی مسئولان به مسائل اجتماعی و اقتصادی گفت: آگاهی‌بخشی و برنامه‌ریزی برای تامین معیشت مردم نقش بسیار موثری در کاهش جرایم دارد.

\n\n

نادری نقش ستاد دیه استان را در حمایت از زندانیان نیازمند بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: برای رفع مشکلات زندانیان نیازمند، فرهنگ سازی و فراهم کردن بستر مشارکت مردمی بسیار ضروری است.

\n\n

فرماندار جم با اشاره به افزایش 10 برابری کمک‌های شهرستان جم به زندانیان نیازمند در سال 93 اظهار داشت: برنامه‌ریزی و مشارکت بسیار خوبی در سال گذشته در سطح شهرستان انجام شد که حاصل آن جذب 400 میلیون ریال کمک نقدی در شهرستان بود.

\n\n

نادری یادآور شد: از مردم مومن و خیر انتظار داریم همانند گذشته در کمک به مستمندان و افراد نیازمند به ویژه زندانیان غیر عمد اهتمام ورزند.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر