جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۵۵۵
جمعه ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۴

فکرشهر: نماینده مردم دیلم، گناوه و بوشهر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم احداث سد در شمال استان بوشهر برای مهار آب‌های سطحی تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری عصر پنجشنبه در بازدید رئیس مجلس از شمال استان بوشهر اظهار داشت: مردم مناطق شمالی استان بوشهر در شهرستان‌های گناوه و دیلم با مشکلات فراوانی روبرو هستند.

وی با تقدیر از حضور قالیباف در شمال استان بوشهر خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور رئیس مجلسی که به نظام مسائل و اولویت دادن به مسائل و اتمام کارهای نیمه تمام فکر می‌کند، بسیاری از مشکلاتمان حل شود.

نماینده مردم دیلم، گناوه و بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم این منطقه علی رغم همه داشته‌ها با مشکلات جدی مواجه هستند و باید با نگاهی ویژه برای رفع مشکلات مردم تلاش شود.

وی با بیان اینکه اشتغال یکی از موضوعات بسیار مهم استان است که باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: هم اکنون ۱۷ درصد مردم این منطقه بیکار هستند و حل مشکلات مربوطه به ته لنجی‌ها کمک بسیاری به حل مشکلات معیشتی مردم می‌کند.

جمیری با اشاره به لزوم احداث سدهای شمال استان بوشهر جهت مهار آب‌های سطحی، خاطرنشان کرد: توسعه و لایروبی بنادر از جمله موضوعاتی است که به اشتغال پایدار مردم کمک می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر