سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۵۸۵
جمعه ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۶

فکرشهر: در پی هتاکی و بی‌حرمتی دو هنجارشکن بدحجاب به خانواده شهید خادم صادق، شماری از اقشار مختلف مردم بوشهر، پس از اقامه نماز جمعه امروز ۱۱ شهریور با راهپیمایی خود این هنجارشکنی را محکوم کردند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، نمازگزاران بوشهری امروز با راهپیمایی از مصلی جمعه تا میدان قدس هتاکی و برحرمتی به خانواده شهید خادم صادق را محکوم و خواستار برخورد قاطع با عوامل این هتاکی و هنجار شکنان شدند.

نمازگزاران بوشهری همچنین بیانیه‌ای در حمایت از همسر و فرزند شهید خادم صادق و محکومیت هتاکان قرائت کردند.

روز یکشنبه ششم شهریورماه ۱۴۰۱ همسر و دختر شهید منصور خادم صادق در یک بازار شیراز، دو خانم را که حجاب از سر برداشته بودند امر به معروف کردند، اما آن دو خانم بدحجاب پس از فحاشی، به ضرب و شتم خانواده شهید پرداختند.

شهید منصور خادم صادق از شهدای استان فارس، در دوران جنگ تحمیلی مسئولیت‌های مهمی در محور آبادان، لشکر زرهی ۱۹فجر، معاونت آموزش نظامی سپاه ناحیه فارس، بسیج لشگر ۱۹ فجر و فرماندهی آموزش دانشکده علوم و فنون زرهی برعهده داشته است.

شهید خادم صادق که در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس شرکت کرده و از نواحی مختلف بدن نیز مجروح شده بود، در عملیات پاکسازی منطقه مین‌گذاری شده در جاده ام‌القصر پای خود را از دست داد.

این جانباز خستگی ناپذیر، در اول آبان ماه ۱۳۷۲ در حین انجام ماموریت در حوالی شهرستان دلیجان دعوت حق را لبیک گفت و پس از تشییع، در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز  به خاک سپرده شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر