پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار شهرستان دیر گفت: بیمارستان ۳۸ تختخوابی شهرستان دیر ۶۵ درصد دارای پیشرفت فیزیکی دارد که تا پایان امسال تکمیل و تجهیز می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمزه اعتماد با بیان اینکه بیمارستان شهرستان دیر با مشارکت منطقه ویژه پارس جنوبی در حال ساخت است اظهار داشت: تاکنون برای ساخت این بیمارستان 50 میلیارد ریال هزینه شده است.\n\nوی با بیان اینکه برآورد تکمیل بیمارستان 38 تختخوابی نیمه نخست امسال بود افزود: پیش بینی می‌شود بیمارستان شهرستان دیر تا پایان امسال تکمیل شود.
کد خبر: ۱۲۱۶۱
سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

فکرشهر: فرماندار شهرستان دیر گفت: بیمارستان ۳۸ تختخوابی شهرستان دیر ۶۵ درصد دارای پیشرفت فیزیکی دارد که تا پایان امسال تکمیل و تجهیز می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمزه اعتماد با بیان اینکه بیمارستان شهرستان دیر با مشارکت منطقه ویژه پارس جنوبی در حال ساخت است اظهار داشت: تاکنون برای ساخت این بیمارستان 50 میلیارد ریال هزینه شده است.

\n\n

وی با بیان اینکه برآورد تکمیل بیمارستان 38 تختخوابی نیمه نخست امسال بود افزود: پیش بینی می‌شود بیمارستان شهرستان دیر تا پایان امسال تکمیل شود.

\n\n

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به اینکه پیش بینی اعتباری ساخت بیمارستان دیر 7 میلیارد تومان بود گفت: اکنون برای تکمیل بیمارستان شهرستان دیر علاوه بر هزینه کرد 50 میلیارد ریال 60 میلیارد ریال دیگر نیاز است.

\n\n

اعتماد بیان کرد: پیمانکار این پروژه قول داده است که تا پایان شهریورماه بیمارستان دیر تکمیل می‌شود ولی روندی که در پیش است به آخرسال کشانده می‌شود.

\n\n

وی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت و درمان کادر پزشکی و درمانی آن تامین کرده است گفت: با توجه به تامین تجهیزات درمانی و کادر پزشکی آن لازم است در ساخت و تکمیل این پروژه درمانی که یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان دیر است تسریع شود.

\n\n

فرماندار شهرستان دیر افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده دانشگاه علوم پزشکی برای خرید تجهیزات مورد نیاز درمانی و خدماتی بیمارستان دیر تامین اعتبار کرده است و تنها مسئولان علوم پزشکی بوشهر برای راه‌اندازی آن منتظر تکمیل ساختمان بیمارستان هستند.

\n\n

منبع: تسنیم

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر