جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۷۱۹
شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

فکرشهر: فرمانده انتظامی خوزستان گفت: از آغاز اعزام زوار تاکنون بالغ بر ۱۱۵ هزار نفر زائر عازم کشورعراق شده‌اند.

به گزارش فکرشهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم امسال بار دیگر این توفیق نصیب مجموعه انتظامی شد که خادم زوار آقا اباعبدالله الحسین(ع) در دو مرز شلمچه و چذابه باشند.

 وی افزود: طبق بررسی‌های آماری از آغاز اعزام زوار تاکنون در مجموع ۲۰۰ هزار نفر زائر ایرانی از دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه وارد و خارج شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: از آغاز اعزام تاکنون بالغ بر ۱۱۵ هزار نفر از مرزهای شلمچه و چذابه خارج شده‌اند و به کشور عراق عزیمت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در پایانه مرزی شلمچه ۴۸ گیت و در پایانه مرزی چذابه ۲۶ گیت گذرنامه فعال داریم که آماده ارائه خدمات به زائران امام حسین(ع) هستند، گفت: با توجه به وقفه دو ساله اعزام زوار به کربلای معلی و برآوردها و پیش‌بینی‌های صورت گرفته در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه ۷۴ گیت فعال هستند که نسبت به سال گذشته افزایش یافته‌اند.

سردار صالحی افزود: با توجه به حجم زیاد مراجعه‌کنندگان به ادارات گذرنامه در سطح استان، مجموعه انتظامی برای تسهیل و تسریع کار زوار یک واحد تمدید گذرنامه در مرکز پلیس گذرنامه استان راه‌اندازی کرد و کسانی که گذرنامه آن‌ها از سال ۹۱ به بعد بوده و داری ایراد و مخدوش نباشد را برای شش ماه و یکبار خروج از مرز تمدید می‌کند.

فرمانده انتظامی خوزستان با تاکید بر اینکه امکان تمدید گذرنامه در مرزها فراهم نیست، افزود: صرفاً تمدید گذرنامه در پلیس گذرنامه مرکز استان که به صورت روزانه از ساعت ۴ بامداد تا ۲۳ آماده ارائه خدمات به زوار عزیز و هم استانی‌های خوب خوزستان هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر