چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۹۴۳
سه‌شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۰

فکرشهر: محمد صفایی دلوئی نماینده گناباد در گفت و گویی با «رویداد 24» از دستگیری برادر همسر وزیر جهادکشاورزی به دلیل مسائل مالی خبر داد.

به گزارش فکرشهر، معین‌الدین سعیدی در گفتگو با «انتخاب» در واکنش به این خبر، گفت: «نماینده محترم گناباد بر مبنای اطلاعاتی این موضوع را مطرح کرده‌اند. الان چون در حوزه انتخابیه هستم، خیلی در جریان اتفاقات اخیر این وزارتخانه نیستم. شخصا هیچ مستندی درباره تایید این موضوع ندارم، به جز اینکه بحث‌های جدی درمورد انتصاب فامیل سببی وزیر از دیرباز مطرح بوده است. اما هیچ مستندی در این خصوص ندارم. به محض اینکه از سرکشی به حوزه‌های انتخابیه برگردیم، به جهت شان نظارتی مجلس حتما ورود پیدا می‌کنم.»

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه پیش از این هم شائبه‌هایی درباره انتصاب سه برادر همسر وزیر جهادکشاورزی در وزارتخانه مطرح بود، آیا آن زمان مجلس این موضوع را بررسی کرد یا خیر، اظهار کرد: «ما ورود پیدا کردیم ولی مشخص شد که به این شکل نبوده است. اما ظاهرا یکی از برادر خانم‌های ایشان در حوزه وزارتی مشغول به کار شده بودند که اطلاعی از اینکه در کدام بخش بودند را ندارم.»

از سوی دیگر، جعفر راستی عضو کمیسیون کشاورزی در گفتگو با «انتخاب» در واکنش به خبر بازداشت برادر همسر سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهادکشاورزی، عنوان کرد: «من هم به تازگی این خبر را شنیده‌ام ولی توسط روابط عمومی وزارت تکذیب شده است. باتوجه به روحیه‌ای که ما از اقای ساداتی‌نژاد اطلاع داریم، بعید می‌دانم درست باشد. شاید مسئول حراست با ایشان نسبتی داشته باشد ولی این مورد اخیر را تکذیب کرده‌اند.»

این نماینده مجلس در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه پیش از این هم شائبه‌هایی درباره انتصاب سه برادر همسر وزیر جهادکشاورزی در وزارتخانه مطرح بود، آیا آن زمان مجلس این موضوع را بررسی کرد یا خیر، گفت: «پیگیری کردیم ولی به اثبات نرسید. آن موردی هم که گفتند مسئول حراست از نزدیکان ایشان است، درست است. در مورد مسئول حراست هم  از منابع اطلاعاتی استعلام گرفته شده بود. درمجموع چون درباره این موضوع اطلاع دقیقی ندارم، نمی‌توانم اظهار نظری داشته باشیم.»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر