پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۹۶۹
سه‌شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: فرماندار شهرستان کنگان گفت: هشت نقطه حادثه خیز راه‌ها در شهرستان کنگان اصلاح شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد غریبی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان بوشهر در شهرستان کنگان اظهار داشت: در مسیر مواصلاتی از جمله جم-سیراف روزانه بالغ بر ۲۰۰ سرویس تانکر آب و همچنین سرویس‌های تعویض شیفت شرکت‌ها، روزانه از این مسیر تردد می‌کنند.

وی اضافه کرد: برای بازدید از این مسیر حتماً باید مدیر عامل منطقه ویژه و همچنین دیگر مسئولان پتروشیمی دعوت کنیم تا دقیق ببینند این محورهای مهم چه وضعیتی دارند.

فرماندار شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: از راهداری انتظار دارم که در جذب اعتبارات دولتی تلاش کنند و در سطح استان و ملی پیگیری ویژه کنید.

وی افزود: هشت نقطه حادثه خیز از سال ۹۴ تاکنون شناخته شده است و ما باید کاری کنیم که در طول سال حداقل یک یا دو نقطه را به صورت اساسی مرتفع شود.

غریبی بیان کرد: صنعت باید در این خصوص نیز کمک کند و اگر این اشکالات رفع نشود حوادث بزرگی رخ خواهد داد لذا این امر مهم باید بزودی انجام شود تا شاهد فاجعه‌ای در این زمینه نباشیم.

وی افزود: نقاط حادثه خیز موجود که بیشتر سمت سیراف-جم هستند را می‌توان با برنامه ریزی دقیق رفع کرد.

فرماندار کنگان تصریح کرد: مسئولیت جاده‌ای یک مسئولیت سنگینی بر دوش تک تک ما است و اگر این مسئولیت پیگیری نشود حوادث ناگواری شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: مصوباتی که در جلسات گرفته می‌شود باید با حساسیت ویژه ای پیگیری و انجام شوند.

غریبی اظهار داشت: در اجرای پروژه‌های حوزه راهداری باید با یک چشم اندازی وسیع صورت بگیرد تا با افزایش جمعیت و همچنین افزایش تردد با مشکلی مواجه نشویم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر