پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
کد خبر: ۱۲۲۰۷۷
چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

فکرشهر ـ خانوم کوچیک: باز هم صد رحمت به آن عزیز یا عزیزانی که با درایت و آینده نگری دو پروژه ارزشمند را در استان راه اندازی کردند که سراسر خیر و برکت است. پروژه بزرگ راه آهن و سد بزرگ دالکی که اگر خدای ناکرده افتتاح شود، منشأ اثرات خیر و برکت است و اگر مثل الان افتتاح نشود هزار بار اثرش بهتر از  مرحله اجرای کامل است!

حتما برایتان این استدلال عجیب است اما عرض خواهم کرد تا با گوشت و پوست خود این مهم را درک کنید. شما فکر کنید اگر طی بیست سال گذشته این دو پروژه در استان بوشهر وجود نداشت، چه خاکی بر سرمان می‌ریختیم و برای هفته های دولت و دهه فجر چه باید می‌کردیم؟! اگر نماینده مجلسی می خواست بیلان کار دهد به غیر از راه آهن و سد دالکی، لقمه دندان گیر دیگری وجود نداشت! اگر استانداری عکس پروژه ای لازم داشت و سد دالکی وجود نداشت، چگونه برای آیندگان می‌گفت من هم کلاه ایمنی سر می‌گذاشتم و چند انفجار تونل را از نزدیک دیده ام؟! اصلا اگر راه آهن وجود نداشت، نمایندگان محترم و گاهی محترمه استانی چگونه برای حوزه‌ی انتخابیه خود قول شرف می‌دادند که یک ایستگاه راه آهن را در همین نقطه ای که ایستاده ایم احداث خواهیم کرد تا رای بیشتری بیاورد؟!

بسیار کریه و نامیمون خواهد بود اگر در هفته‌ی دولت و بعضی ایام اختصاصی که مدیران ارشد کشوری و سران سه قوه وارد استان می‌شوند، راه آهن و سد دالکی نباشد تا از عدم وجود این ابر پروژه طرح های ترافیکی و گرافیکی شهرداری را افتتاح کنند و بدان سرکشی کنند. 

اگر این دو مکان نبودند، آبرویمان جلوی سران سه قوه و وزرای کابینه می‌رفت.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر