پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۱۵۳
پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری‌های مستمری برای بهبود وضعیت درمان استان بوشهر داریم.

به گزارش فکرشهر از دفتر نماینده، عبدالکریم جمیری ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر، اظهار داشت: نقش آفرینی در عرصه مریض‌داری کار بسیار دشواری است و زحمات کسانی که در این میدان تلاش و فعالیت می‌کنند در هر سطحی و جایگاهی به معنای واقعی کلمه قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع سلامت در صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا جان خود را تقدیم کردند، اظهار داشت: توفیق حضور در عرصه بهداشت و درمان یک توفیق الهی و یک فرصت است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس تأکید کرد: نمی‌توان همیشه از ضعف‌ها سخن گفت چراکه بیان صرف ضعف‌ها، ضعف را افزون و روحیه ما را تضعیف می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه باید ضعف‌ها را شناسایی و برای آن برنامه‌ریزی کنیم، بیان کرد: ما باید مسائل را جز به جز در هر حوزه شناسایی کنیم و با مدیر استانی و متناظر ملی آن موضوع را دنبال کنیم تا از کلی گویی رها شویم.

جمیری اضافه کرد: بعد از اولویت‌بندی مشکلات، پیگیری‌های مکرر مثمر ثمر است.

وی اضافه کرد: در حوزه برنامه‌ریزی، بخش عمده‌ای از کار مدیریت است که بسیار مهم‌تر از منابع مالی است؛ مدیریت صحیح می‌تواند بسیاری از هزینه‌ها را کاهش دهد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم تأکید کرد: امیدوارم با مدیریت خوب، جوان و توانمند دانشگاه و بیمارستان شاهد شرایط بهتری باشیم تا اعتماد مردم بیشتر جلب شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر