چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۱۶۱
جمعه ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۸

فکرشهر: رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها گفت: دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام هستند اما با روی کار آمدن دولتمردانی که معتقد به گفتمان انقلاب هستند، آینده روشن است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام مصطفی رستمی عصر پنجشنبه در دوره دانش افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی کشور در مشهد با بیان اینکه دشمن با تمام ابزار به جنگ انقلاب اسلامی آمده است، افزود: دشمن متناسب با نتایجی که می‌خواهد نسبت به وقایع تصویرسازی می‌کند بر همین اساس با تطهیر نظام طاغوت و گذشته سیاه رژیم شاه میخواهد مردم را نسبت به انقلاب پشیمان نماید.

وی ادامه داد: بی اعتماد کردن و القای فساد و ناکارآمدی مدیران و ناامیدسازی ملت از دیگر برنامه هایی است که مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین و پشیمان می کند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها اظهار داشت: انقلاب اسلامی تأسیس شد تا الگو و نظم جدیدی ارایه دهد. گفتمان انقلاب اسلامی پیام جدید دارد و دشمن نمی‌خواهد اجازه دهد این گفتمان موفق شود.

وی افزود: بر همین مبنا از ابتدای انقلاب تاکنون دشمن برای مبارزه با انقلاب اسلامی از هیچ توطئه ای چشم پوشی نکرده است و هر آنچه ممکن بود علیه یک نظام سیاسی استفاده کند بکار برده است که یکی از آنها برای سقوط هر نظام کافی است.

حجت الاسلام رستمی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین در شرایط کنونی گفت: میدان را اساتید بسیجی به عنوان میدان دار باید رقم بزنند. جهاد ما باید مخلصانه و معطوف به حرکت دشمن باشد و با تمام توان مقابله کنیم.

وی افزود: فضای مجازی و گروه اساتید از جمله جاهایی است که باید مجاهد بودن خود را نشان داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر