جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۳۶۰
يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته حمایت ویژه‌ای از طرح‌های آبخیزداری در استان بوشهر صورت می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر از استانداری بوشهر، اکبر پورات ظهر یکشنبه در مراسم معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور حفاظت و حراست از منابع طبیعی در استان بوشهر صورت گرفته و این موضوع را از اولویت‌های استان می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه حفظ و توسعه منابع یک وظیفه عمومی است خاطرنشان کرد: حفاظت از منابع طبیعی، مراتع، توسعه زیرساخت‌ها و اجرا طرح‌های آبخیزداری از اولویت‌ها محسوب می‌شود که جذب اعتبارات ملی مورد تأکید است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با قدردانی از خدمات بیش از چهار سال غلامرضا منتظری مدیرکل قبلی منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر برای عبدالحسین گرشاسبی مدیرکل جدید این حوزه آرزوی موفقیت کرد.

پورات با بیان اینکه غلامرضا منتظری با سابقه ۳۳ ساله خدمات مهم و قابل توجهی داشته است اظهار داشت: از سال ۱۳۹۷ پست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر به غلامرضا منتظری واگذار شد و در این مدت خدمات قابل توجهی داشته است.

وی عبدالحسین گرشاسبی را از نیروهای مجموعه وزارت جهاد کشاورزی استان بوشهر دانست و بیان کرد: این اداره کل نقش مهمی در حفظ بیت‌المال اراضی ملی، مراتع، جنگل‌ها و اجرا طرح‌های آبخیزداری دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر