جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۳۸۱
يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکل بیکاری و توسعه اشتغال در دشتستان نیازمند تقویت سرمایه‌گذاری در درون این شهرستان است.

به گزارش فکرشهر از دفتر نماینده، ابراهیم رضایی عصر یکشنبه در نشست کمیته سرمایه‌گذاری شهرستان دشتستان اظهار داشت: مسئله بیکاری از مهمترین موضوعات در جامعه است و راهکار رفع بیکاری در دشتستان سرمایه‌گذاری در داخل شهرستان است.

وی بیان کرد: باید موقعیت شغلی را در داخل شهرستان ایجاد کنیم و این موضوع مستلزم توسعه سرمایه‌گذاری است که باید متناسب با داشته‌های خودمان که از مهمترین داشته‌ها کشاورزی است، حرکت کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی توسعه شهرک‌های صنعتی و ایجاد نواحی جدید صنعتی در بخش‌های مختلف شهرستان را ضروری دانست و اضافه کرد: حمایت لازم را خواهیم داشت و مجموعه مدیریت استان هم همکاری لازم را در این زمینه خواهد داشت.

وی خواستار حمایت از سرمایه‌گذاران در دشتستان شد و خاطرنشان کرد: بزرگترین کاری که سرمایه‌گذاری در شهرستان انجام می‌دهد ایجاد اشتغال است که باید تا جایی که امکان دارد برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران در شهرستان اقدامات اساسی انجام شود.

رضایی توجه به ظرفیت‌های بر زمین‌مانده شهرستان را ضروری دانست و بیان کرد: ظرفیت‌هایی مثل کاروان‌سراها در برازجان، دالکی و دیگر نقاط می‌تواند محل خوبی برای توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری باشد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران باید از کارگران ایرانی در کسب و کار خود استفاده کنند، تصریح کرد: باید نظارت شود که نیروی کار بومی شهرستان در این صنایع و کسب و کارها استفاده شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه ظرفیت‌ها را برای حمایت از سرمایه‌گذاران در استان به کار خواهیم گرفت تا شاهد پیشبرد امور باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر