جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۴۰۶
دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹

فکرشهر: وزیر کشور با بیان اینکه روزانه برای ۳۰۰ هزار نفر آب در پایانه مرزی مهران تامین شد، گفت:امسال به زیر ساخت های استان ایلام توجه ویژه شد و در سال جدید با تخصیص اعتبارات بیشتر این زیرساخت‌ها تکمیل خواهند شد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، دکتر «احمد وحیدی» عصر یکشنبه ۲۰ شهریور در حاشیه بازدید از زیرساخت های پایانه مرزی مهران ضمن تقدیر از زحمات استاندار ایلام و مجموعه اعضای ستاد اربعین استان گفت: با تدابیر خوب استاندار ایلام و وزارت نیرو در مرز مهران کمبود آب نداشتیم و مواکب با تمامی ظرفیت به زوار خدمات رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون آب معدنی با میزان لازم در سوله ها ذخیره شده و پس از خنک سازی بین زوار توزیع می شود،تاکید کرد: امسال به زیر ساخت های استان ایلام توجه ویژه شد و در سال جدید با تخصیص اعتبارات بیشتر این زیرساخت‌ها تکمیل خواهند شد.

استاندار : ایجاد یک پل به دهنه ۴۵ متر طی ۴۵ روز اقدامی ستودنی و تلاش بی فقه ستاد اربعین استان ایلام را نمایان می کند و در حوزه زیرساخت های ارتباطی نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

وحیدی با اشاره به اینکه در پایانه مرزی مهران آبسرد، تغذیه و ایجاد مواکب با فعالیت تمام در دستور کار قرار گرفته که قابل تحسین است، اضافه کرد: تمامی نیازمندی‌های زیرساختی در مهران برطرف می شود و تلاش داریم در برگشت زوار نیز با مشکل مواجه نشویم.

وی ضمن تقدیر از تلاش اصحاب رسانه در اربعین گفت: خبرنگاران فعالین عرصه اربعین هستند که سعی دارند مشکلات و شکوه اربعین را به تصویر بکشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر