جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۴۶۳
دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: دبیر قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تاکنون ۲۳ مصوبه الزامات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در راستای رفع موانع و مسایل پیش روی خانواده ها به طور کامل توسط این دانشگاه اجرا شده است.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روز دوشنبه به نقل از قاسم برجوئی فرد در چهارمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت این دانشگاه بیان کرد: پیگیری ساخت خوابگاه‌های متأهلی، راه‌اندازی مرکز تخصصی درمان ناباروری و رفع مشکلات مهدکودک‌های دانشگاه از مواردی است که در این کارگروه مورد بررسی قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: برقراری منظم نشست‌های قرارگاه جمعیت و پیگیری مصوبات و وضعیت اجرای آنها، از نقاط قوت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این نشست گفت: جمعیت جـوان بـه عنوان یکی از عـوامل مهم اقتدار و موثر بر توسعه هر کشور، اهمیت ویژه‌ای دارد و حرکت در مسیر تحقق این مهم نیازمند ایجاد زیرساخت‌های گسترده‌تری است.

دکتر حسن ملکی‌زاده افزود: در زمان حاضر بندهایی از قانون جوانی جمعیت اجرا نشده است که این دانشگاه پیش‌نیازهای لازم برای اجرای این قوانین را پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به تعهدات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تاکید کرد: این دانشگاه در موضوع جوانی جمعیت باید پیشرو، همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باشد و اولویت‌بندی وظایفی که قانون به عهده این مجموعه گذاشته است، اساس تصمیم‌گیری و اقدامات است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر