جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: جبهه پایداری که حامی اصلی دولت مهرورزی بود تاکنون در برابر دستگیری حمید بقایی معاون اجرایی دولت دهم سکوت کرده است.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از «خبرآنلاین»، روز دوشنبه حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در نشست خبری خود از بازداشت حمید بقایی خبر داد. اکنون چند روز از انتشار این خبر گذشته اما اعضای شاخص جبهه پایداری همچون مرتضی آقاتهرانی، روح‌الله حسینیان، مسعود میرکاظمی و بیژن نوباوه هنوز هیچگونه اظهارنظری در این‌باره نکرده‌اند.\n\nبازار اخبار درباره دستگیری بقایی هم داغ است؛ نظیر اینکه نوبخت اتهام بقایی را غیرقابل بیان خواند یا دفتر احمدی‌نژاد به حمایت از او پرداخت.
کد خبر: ۱۲۲۵۰
جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۹

فکرشهر: جبهه پایداری که حامی اصلی دولت مهرورزی بود تاکنون در برابر دستگیری حمید بقایی معاون اجرایی دولت دهم سکوت کرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از «خبرآنلاین»، روز دوشنبه حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در نشست خبری خود از بازداشت حمید بقایی خبر داد. اکنون چند روز از انتشار این خبر گذشته اما اعضای شاخص جبهه پایداری همچون مرتضی آقاتهرانی، روح‌الله حسینیان، مسعود میرکاظمی و بیژن نوباوه هنوز هیچگونه اظهارنظری در این‌باره نکرده‌اند.

\n\n

بازار اخبار درباره دستگیری بقایی هم داغ است؛ نظیر اینکه نوبخت اتهام بقایی را غیرقابل بیان خواند یا دفتر احمدی‌نژاد به حمایت از او پرداخت.

\n\n

کارشناسان و سیاستمداران نیز در حال موضع‌گیری درباره این بازداشت هستند اما رسانه‌های نزدیک به جبهه پایداری به این خط خبری نمی‌پردازند و در برابر آن سکوت کرده‌اند.

\n\n

به نظر می‌رسد جبهه پایداری که گهگاه به انتقاداتی از دولت احمدی‌نژاد و شخص او می‌پرداخت، دوباره به رویکرد حامیانه و پشتیبانی مطلق، عقبگرد کرده است.

\n\n

جبهه پایداری با سکوت در برابر بازداشت بقایی، عملا پشتیبان تخلفات گسترده دولت مدعی پاکدستی است. این دولت فقط در یکی از اقدامات خود حدود 18 میلیارد تومان برای دانشگاه خصوصی احمدی‌نژاد از بیت‌المال برداشت کرد که به دنبال پیگیری‌های دستگاه‌های نظارتی، حمید بقایی اعلام کرد این مبلغ را به بیت‌المال بازمی‌گرداند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر