جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۶۰۰
چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۲

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تحقق سهم اشتغال استان در صنعت گفت: کاهش بیکاری در استان بوشهر نیازمند تقویت مهارت‌های جوانان است.

به گزارش فکرشهر از دفتر نماینده، عبدالکریم جمیری صبح چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، اظهار داشت: مهارت آموزی و اشتغال زایی دو رکن اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در عرصه اقتصاد مقاومتی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی حامیان پویایی و پشتیبان اصلی صنعت، کار و تجارت هستند.

وی تاکید کرد: یکی از ابزارهای مهم و لازم اقتصاد مقاومتی، ارائه آموزش‌های مهارتی است که کسب این مهارت‌ها و تقویت آن در جامعه گره‌های بزرگی را باز خواهد کرد و فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای ایجاد اشتغال پایدار و کمک به اقتصاد و توسعه جامعه ضروری است.

جمیری با تاکید بر لزوم پیگیری جدی سهم اشتغال مردم استان بوشهر را در حوزه صنعت، افزود: مشکل جامعه امروز بیکاری است و مهمترین مأموریت ما این است که با توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به اشتغال مردم توجه جدی داشته باشیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش‌های فنی حرفه‌ای و مهارتی در استان بوشهر باید رونق پیدا کند و متناسب با نیاز صنعت نیروی ماهر پرورش داده تا شاهد کاهش بیکاری در استان بوشهر باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر