پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۲۲۶۷۱
پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

فکرشهر: باشگاه خبرنگاران نوشت: جاودان پور گفت : عملیات تخریب متروپل آغاز شده و ریزش دیروز بخشی از این سازه با برنامه قبلی بود.

جاودان پور مدیرعامل شرکت اروندان گفت: عملیات تخریب متروپل آغاز شده و ریزش دیروز بخشی از این سازه با برنامه قبلی بود و در روزهای آینده احتمال برخاستن صدای مهیب و گرد و خاک نیز وجود دارد و جای نگرانی برای مردم نیست.

او علت تاخیر در آغاز عملیات تخریب متروپل را رسیدن به یک راه حل مطمئن و پایدار عنوان کرد و گفت: پس از تصمیم‌گیری‌های کارشناسی و استقرار تجهیزات در خیابان امیرکبیر آبادان عملیات تخریب بقایای سازه متروپل آغاز شد.

مدیرعامل شرکت اروندان در خصوص مقاوم سازی سازه ناپایدار متروپل آبادان برای انجام عملیات تخریب گفت: مهار ستون های عمودی سازه های ناپایدار تصمیم نهایی برای تخریب این سازه بود که ابتدا آنها را به یکدیگر متصل کردیم تا هنگام تخریب به سمت ساختمان های مجاور یا خیابان های اطراف هدایت نشود.

او تاکید کرد مقرر شده تخریب ساختمان به صورت طبقه‌ای باشد و از بالا انجام شود که روند تخریب آن تا دو ماه آینده ادامه خواهد داشت.

جاودان پور گفت: یکی از کارگران مفقود شده و جستجو برای یافتن او ادامه دارد.

دوم خرداد امسال برج ۱۱ طبقه متروپل به دلیل استحکام ناکافی ریزش کرد که منجر به فوت ۴۳ نفر و مصدومیت ۳۸ نفر به دلیل زیرآوارماندگی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر