جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۷۵۷
جمعه ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۳

فکرشهر: رئیس دانشگاه خلیج فارس گفت: مسئولان استانی فضا را برای حضور خیران در کمک به بخش آموزش عالی فراهم کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، دکتر محمد مدرسی در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر افزود: خیران نیک اندیش بوشهری در احداث خوابگاه‌های دانشجویی و تجهیزات خوابگاهی همکاری کنند و تا زمانی که این امکانات مورد استفاده قرار می‌گیرد باقیات صالحی برای آنها خواهد بود.

وی ادامه داد: امسال پس از ۲و نیم سال همه گیری کرونا و آموزش غیر حضوری، کلاس‌های درس این دانشگاه به صورت کاملا حضوری آغاز شده است و پس از این مدت وقفه مقدمات زیادی نیاز بود که با همه دشواری‌ها فراهم شد.

 مدرسی ادامه داد: دانشگاه خلیج فارس با ۲۵۰ عضو هیات علمی، به عنوان دانشگاه جامع و مادر استان بوشهر، از مهر ماه جاری وارد دهه چهارم فعالیت خود می‌شود و این دهه، دهه بلوغ و نقش آفرینی آن در حل مسائل جامعه پیرامونی خود است.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: دانشگاه محور همه تحولات است و مسیر ایجاد تحول و توسعه در هر کشوری از تقویت دانشگاه می‌گذرد.

رئیس دانشگاه خلیج فارس با تاسی از سخن امام علی (ع)؛ "العلم سلطان"، اظهار کرد: جامعه‌ای که به علم و عالم توجه کند به همان نسبت از توسعه یافتگی برخوردار می‌شود و اگر کشور به دنبال اقتدار، استقلال و ثروت است باید دانشگاه را تقویت کند.

وی گفت: با همت دولت برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی امروز دانشگاه به عنوان مرکز علم و فناوری باید در محوریت قرار گیرد .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر