جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۸۳۷
شنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳

فکرشهر: امام جمعه موقت کاشان گفت: غرب در مورد زنان دارای استانداردهای دوگانه و حقوق بشر آنها ساختگی است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام علی احتشامی بعداز ظهر شنبه در جمع عزاداران اربعین حسینی کاشان با اشاره به فلسفه قیام امام حسین (ع) اظهار داشت: این قیام و شهادت آن حضرت باعث شد که دین اسلام از تحریف در امان بماند.

وی با بیان اینکه نور امام حسین (ع) در طول تاریخ به هیچ عنوان خاموش نشده و نمی‌شود، ابراز داشت: دشمنان تشیع و دین اسلام با هر حربه‌ای حتی کشتار و قطع دست مشتاقان زیارت آن حضرت خواستند که محبت امام حسین (ع) را از بین ببرند ولی در تمام دسیسه‌های خود ناکام ماندند.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به قیام‌های پس از واقعه عاشورا تصریح کرد: تمام این قیام‌ها برگرفته از نهضت عظیم عاشورا و معجزه امام حسین (ع) بود.

وی با بیان اینکه شیعه و پیرو امام حسین (ع) نباید در مقابل ظلم مماشات کند، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از همین آموزه قیام عاشورا یاریگر مظلومان در سراسر جهان است.

حجت الاسلام احتشام با اشاره به برخی از واکنش‌ها نسبت به درگذشت یکی از هموطنان زن در چند روز اخیر افزود: غرب در موضوع زن همیشه دارای استانداردهای دوگانه است و در هر موضوعی که به ضرر آن باشد هیچ موضعی ندارد.

وی با اشاره به اینکه رفتار غرب و حقوق بشر ساختگی آنها در برابر بسیاری از زنان که در مقابله با نظام سلطه فوت کرده‌اند فقط سکوت بوده است، گفت: این در حالی است که رفتار آنها در مقابل درگذشت یک بانو و هموطن ما تهاجمی است.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه همه ما از درگذشت این هموطنمان متأثر شدیم، گفت: این نباید باعث شود تا نظام و آرمان‌های جمهوری اسلامی توسط عده‌ای مورد هجمه قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر