جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۸۶۰
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: بیش از ۹۰ درصد کوچه‌ها و معابر روستاهای این شهرستان آسفالت شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد لطفی صبح یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه دلوار با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم اظهار داشت: در بحث حل مشکل مدارس دهیاران در روستاها از چند ماه قبل همکاری با دستگاه‌های اجرایی اقدامات لازم را انجام می‌دادند.

وی بیان کرد: با الگو گیرد از هفته دفاع مقدس و تبیین فرهنگ از خود گذشتگی، جهاد، مقاومت و ما می‌توانیم در سطح شهرستان جهت آغاز کارهای بزرگی که می‌توان در طول سال انجام داد استفاده شود.

۲۱ مدرسه تخریبی در شهرستان

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه ۲۱ مدرسه تخریبی در سطح شهرستان وجود دارد افزود: نیاز است طرح و برنامه بازگشایی مدارس در سطح شهرستان با همکاری همه کسانی که می‌توانند کمک لازم داشته باشند جهت بر طرف شدن گوشه‌ای از مشکلات در این حوزه وجود دارد اقدام شود.

وی ادامه داد: در بحث باز گشایی مدارس تقسیم کاری دقیقی همراه با همکاری دهیاران و دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان پشتیبان و خیرین انجمن اولیا در سطح شهرستان استفاده شود.

لطفی عنوان داشت: با توجه به اینکه در بخش دلوار چهار مدرسه و در بخش مرکزی ۱۷ مدرسه تخریبی وجود دارد در بحث مسئولیت‌های اجتماعی حوزه صنعت با یک برنامه هدف مند جهت بازسازی این مدارس اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

واریز ۱۵۰ میلیارد تومان به حساب دهیاران

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد کوچه و معابر روستاهای شهرستان آسفالت شده است بیان کرد: نیاز است در حوزه توسعه و نوسازی شبکه‌های آب، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و تربیتی در سطح شهرستان با دقت و اولویت اقدامات لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده به حساب دهیاران شهرستان واریز شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر