جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۹۰۲
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۸

فکرشهر: سرپرست المپیاد مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: امیرحسین تفنگچی در مرحله انفرادی چهاردهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور موفق به کسب دیپلم افتخار شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، هدایت سالاری افزود: چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویی در ۲ مرحله انفرادی و گروهی در ۶ حیطه آموزش پزشکی، استدلال بالینی، تفکر علمی در علوم پایه، مطالعات میان‌رشته‌ای علوم انسانی و سلامت، کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم و مدیریت نظام سلامت طراحی‌شده است.

وی ضمن تبریک این موفقیت به اعضای هیات‌علمی و دانشجویان گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خردادماه سال جاری در آزمون مرحله انفرادی کشوری به رقابت با یکدیگر پرداختند و در نهایت ۲ نفر در حیطه تفکر علمی در علوم پایه و یک نفر در حیطه مدیریت نظام سلامت، عنوان برگزیده کشوری را کسب کردند.

سرپرست المپیاد مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: در ادامه این سه نفر وارد دومین مرحله انفرادی و گروهی شدند و در آن مرحله نیز با تشکیل تیم‌های بین دانشگاهی و انجام پروژه‌های گروهی به رقابت با دانشجویان سراسر کشور پرداختند که در نهایت امیرحسین تفنگچی در مرحله انفرادی حیطه تفکر علمی در علوم پایه موفق به کسب دیپلم افتخار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر