پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۹۹۳
دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۵

فکرشهر: در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام شد زنگ شکوفه‌های پنج‌شنبه ۳۱ شهریور و زنگ آغاز سال تحصیلی جدید شنبه ۲ مهر نواخته می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: از تلاش و مجاهدت مجموعه آموزش و پرورش استان بوشهر که خدمات جهادی بر اساس شاخص‌های انقلابی انجام داده است تشکر و قدردانی می‌شود.
 
اکبر پورات جایگاه آموزش و پرورش در جامعه را بسیار مهم و اساسی دانست و افزود: مسئولیت این مجموعه علاوه بر تعلیم و تربیت و استعدادیابی، در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در عرصه دانش‌آموزان بسیار مهم است.
 
وی حمایت همه جانبه از برنامه‌ها، طرح‌ها و توسعه زیرساخت‌ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: ایجاد مدرسه و خانواده تراز انقلاب اسلامی یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش است که در این راستا اقدامات مهمی آغاز شده است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تصویب ایجاد هنرستان دخترانه و پسرانه با تجهیزات کامل در ۱۲ کلاس خبر داد و افزود: برای حل مشکل هزینه آب و برق مدارس و فضا‌های آموزشی کارگروه تخصصی با مشارکت مسئولان تشکیل و راهکار‌های لازم ارائه شود.
 
وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی به‌عنوان یکی از تهدیدات برای دانش‌آموزان، گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای قشر‌های نوجوان و جوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: ۲۵۰ هزار دانش‌آموز در این استان سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند که ۲۱۰ هزار دانش‌آموز در مدارس دولتی و بقیه در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند.
 
علی موحدی با اشاره به اینکه زنگ شکوفه‌ها پنج‌شنبه ۳۱ شهریور در مدارس ماه نواخته می‌شود، افزود: زنگ آغاز سال تحصیلی شنبه ۲ مهر همزمان با زنگ مقاومت نواخته می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر