سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۳۰۰۲
دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳

فکرشهر: مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان بوشهر گفت: این انجمن از سال ۹۱ تاکنون ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان و مستضعفان این استان احداث و تحویل داده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی یزدان شناس روز دوشنبه در انجمن خیرین مسکن ساز استان بوشهر افزود: همچنین براساس برنامه ریزی انجام شده بزودی عملیات اجرایی ۸۴ واحد مسکونی محرومان در استان آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: از hین شمار واحد مسکونی ۳۰ واحد در شهرستان کنگان، ۱۸ واحد گناوه، ۱۲ واحد دیلم و ۲۴ واحد نیز در برازجان احداث می‌شود.

یزدان شناس گفت: برای احداث هر یک از این واحدهای مسکونی ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات اقدام ملی مسکن، آورده متقاضی و مبلغی نیز بi عنوان بلاعوض اختصاص می یابد.

وی در باره پروژه ۳۲ واحدی عالی شهر بیان کرد: از این این پروژه تاکنون ۱۶ واحد تکمیل و تحویل شده و ۱۶ واحد دیگر نیز تا  دهه فجر امسال بهره بردای و تحویل می شود.

یزدان شناس گفت: واحدهای مسکونی پروژه ۳۲ واحدی عالی شهر ۹۰ متری است و برای احداث آنها ۲۰ میلیون تومان بلاعوض، ۹۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و ۷۰ میلیون تومان نیز آورده متقاضیان است.

وی ادامه داد: همکاری و ارائه تخفیف‌های لازم برای صدور پروانه ساختمانی و همکاری دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری، بانک‌ها، نظام مهندسی برای احداث واحدهای مسکونی برای جامعه محرومان ضروری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر