پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۳۰۰۵
دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ همه زیر ساخت‌های لازم برای حضور ۲۵۰ هزار دانش آموز این استان در کلاس های درس فراهم است.

به گزارش فکرشهر و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: خدمات جهادی آموزش و پرورش استان بوشهر برای آغاز سال تحصیلی جدید موفقیت‌آمیز بوده است.

وی بیان کرد: مسئولیت آموزش و پرورش علاوه بر تعلیم و تربیت، در استعدادیابی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در عرصه دانش‌آموزان بسیار مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، حمایت همه جانبه از برنامه‌ها، طرح‌ها و توسعه زیرساخت‌ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: ایجاد مدرسه و خانواده تراز انقلاب اسلامی یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش است که در این راستا اقداماتی مهم آغاز شده است.

پورات با اشاره به تصویب ایجاد هنرستان دخترانه و پسرانه با تجهیزات کامل در ۱۲ کلاس در استان بوشهر افزود: برای حل مشکل هزینه آب و برق مدارس و فضاهای آموزشی کارگروه تخصصی با مشارکت مسئولان تشکیل و راهکارهای لازم ارائه شود.

وی در باره  آسیب‌های اجتماعی فضاهای مجازی گفت: آسیب اجتماعی فضاهای مجازی به‌عنوان یکی از تهدیدات مهم برای دانش‌آموزان به شمار می رود که پیشگیری از آنها برای قشرهای نوجوان و جوان ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر