پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۳۰۸۵
سه‌شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۲

فکرشهر: معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته روند تکمیل آبشیرین‌کن ۷۰ هزار مترمکعبی بوشهر تسریع می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سید صولت مرتضوی صبح سه‌شنبه در بازدید از پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور در استان بوشهر اظهار داشت: تسریع در تکمیل پروژه‌ها به عنوان یک اولویت در دستور کار دولت است.

وی با تاکید بر فعالیت طرح‌های عمرانی بدون تعطیلی و توقف خاطرنشان کرد: تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های عمرانی با جدیت دنبال می‌شود و نباید دغدغه‌ای در این زمینه وجود داشته باشد.

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: یکی از طرح‌های مهم در بوشهر احداث بیمارستان فاطمه الزهرا است که برای تکمیل طرح منابع آن پیش‌بینی شده و حتی با متمم در نظر داریم تا سریع‌تر تکمیل شود.

وی با تاکید بر لزوم تکمیل طرح آب شیرین ۷۰ هزار متر مکعبی نیروگاه اتمی بوشهر کمتر از ۲۴ ماه تصریح کرد: تلاش می‌شود که زمینه تسریع در تکمیل این طرح فراهم شود.

مرتضوی در سفر به بوشهر از طرح‌های مختلف اجرایی استان بوشهر بازدید کرد.

بررسی روند عملیات اجرایی طرح آب شیرین‌کن نیروگاه اتمی بوشهر، عملیات ساخت طرح بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا (س) بوشهر، استخر دانش‌آموزی، جاده کنار تخته - دالکی و سد مخزنی دالکی از جمله این برنامه‌ها است.

بازدید از کارخانه پرورش میگو منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و دیدار با امام جمعه بوشهر از دیگر برنامه‌های معاون اجرایی رئیس جمهور در استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر