پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۳۱۲۶
سه‌شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

معاون فرماندار دشتستان گفت: تمامی افراد متقاضی فعالیت در جمعه بازار جدید برازجان باید دارای شناسنامه و کددار شوند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، «مصطفی بارگاهی» در جلسه کمیته ساماندهی بازار اظهارداشت: بدون شک بازار روزها و جمعه بازارها در جوامع شهری امروزی چه در کلان شهرها و چه در شهرهای کوچک مشتریان خاص خود را دارد و حتی برخی از این بازارها شهرتی بیش از مغازه ها و فروشگاه های بزرگ در یک شهر دارند.

بارگاهی با اعلام این خبر که «به زودی مکان جدید جمعه بازار برازجان ساخته خواهد شد»، اضافه نمود: وضعیت معیشتی مردم و فروشندگان جمعه بازار از دغدغه مسوولان است و دستگاه های متولی باید بر طراحی و ساخت مکان جدید در شهر برازجان نظارت بیشتری داشته باشند.

وی با مهم شمردن امنیت غذایی برای خریداران و مصرف کنندگان اقلام اساسی و تهیه آنها از جمعه بازار، گفت: ایمن سازی و رعایت بهداشت و سلامت مردم منطقه به عنوان یک اصل مهم، منطقی و عقلی باید مورد توجه قرار بگیرد.

معاون فرماندار دشتستان با تاکید بر تهیه بانک اطلاعاتی متقاضیان فعالیت در جمعه بازار متذکر شد: تمامی افراد متقاضی فعالیت در جمعه بازار جدید برازجان باید دارای شناسنامه و کددار شوند.

بارگاهی در پایان اظهار داشت: از اصناف و شهروندان انتظار داریم در ساماندهی بازار با دستگاه های ذیربط همکاری لازم را داشته و در رونق هر چه بیشتر کار و کسب این بازار مساعدت نمایند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر