جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۳۲۰۰
چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

فکرشهر: به مناسبت هفته دفاع مقدس از فرماندهان، رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شهرستان دشتی با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش فکرشهر از مهر، فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی بعد از ظهر چهرشنبه در این مراسم با بیان اینکه ما به دوران دفاع مقدس افتخار می‌کنیم چون علی رغم اینکه همه دنیا در مقابل ما ایستادند حتی یک وجب خاک از دست ندادیم.

سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار با بیان اینکه روحیه خود باوری و اعتماد به نفس در دفاع مقدس به ما داد، افزود: انسان‌های بزرگی از نقاط محروم کشور جنگ را اداره کردند که ما به همه آنها افتخار می‌کنیم.

زارعی تبار با اشاره به اینکه در دفاع مقدس توانایی‌ها و ظرفیت‌های کشور شکوفا شد، تصریح کرد: در گذشته ما حتی نمی‌توانستیم یک متر سیم خاردار درست کنیم و امروز حضور جوانان باعث شد صادر کننده پهباد باشیم.

وی تصریح کرد: مردمی‌تر شدن انقلاب اسلامی و آشنا شدن مردم با دوران تمدن غرب و استکبار از دیگر مواردی است که ما به دوران دفاع مقدس افتخار می‌کنیم.

زارعی تبار گفت: ملت ذات غرب را شناخت و با ایثار و از خودگذشتگی به ما امنیت داد و به استکبار نشان داد که کوچک‌ترین تعرض به کشور هزینه بالا دارد.

وی ادامه داد: دشمن تلاش دارد امنیت را از ما بگیرد و با طراحی‌های مختلف امنیت کشور را ناامن کند که مردم تحت تأثیر فتنه‌ها دشمن قرار بگیرد.

زارعی تبار ادامه داد: در چند روز اخیر نیروی انتظامی چندین شهید تقدیم نظام کرده و از طرفی شاهد حضور راهپیمایی ۲۰ میلیون نفری بودیم ولی کمتر در فضای مجازی به آن پرداخته شد.

وی افزود: دشمن با مکر و حیله تلاش دارد مردم را به میدان بیاورند و ناامنی ایجاد کنند که می‌طلبد مردم بیش از گذشته هوشیار باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر