پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۳۲۰۴
چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

فکرشهر: استاندار بوشهر از تامین اعتبار خط ریلی بوشهر - شیراز از محل صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: امید می‌رود این پروژه در مدت سه سال اجرا و به نتیجه برسد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، احمد محمدی‌زاده در جلسه بررسی آخرین وضعیت پیشرفت و تحقق مصوبات سفر استانی آیت‌الله رئیسی با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به بیانات امام راحل پرداخت و اظهار کرد: در دفاع مقدس ابهت ابرقدرت‌ها شکسته و انقلاب اسلامی به تمام جهان صادر شد.

وی دفاع مقدس را اوج اقتدار ملت ایران دانست و بیان کرد: دفاع مقدس اوج اقتدار ملتی است که به تنهایی در برابر همه دنیا و ابرقدرت‌ها ایستاد و آنها را شکست داد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بعد از جنگ جهانی دوم برای نخستین بار دو ابر قدرت علیه یک کشور مقابله کردند افزود: دفاع مقدس تنها جنگی بود که همه ابرقدرت‌ها با همه ظرفیت و توانایی و قدرت‌های منطقه پشت سر صدام قرار گرفتند تا انقلاب اسلامی به شکست برسانند ولی با رهبری امام راحل و پشتیبانی ملت ایران دشمن شکست خورد و وعده خدا در پیروزی حق علیه باطل محقق و ایران اسلامی پیروز شد.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه امروز انقلاب و نظام اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد خاطرنشان کرد: قدرت و اقتدار نظام اسلامی ایران روز افزون است و دشمنان هم ضعیف‌تر می‌شوند.

وی با قدردانی از سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به استان بوشهر در پیگیری مصوبات سفر استانی آیت‌الله رئیسی گفت: از مصوبات سفر استانی رئیس جمهور، اجرایی شدن خط ریلی بوشهر است که با پیگیری‌های انجام شده ۱.۲ میلیارد دلار پرداخت می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه خط ریلی بوشهر در ۱۴ سال گذشته ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است خاطرنشان کرد: امید می‌رود پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز در مدت سه سال اجرا و به نتیجه برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر