جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۳۲۳۰
پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۱

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: هوشیاری، آگاهی، بصیرت ، وحدت و یکدلی جامعه ، راهبردی موثر در برابر دسیسه ها و توطئه های دشمنان و معاندان است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدتقی صفری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: تحرکاتی که در چند روز اخیر با وارد کردن خسارت به کشور و توهین به مقامات کشوری در برخی نقاط کشور ایجاد شده ، یک برنامه ریزی صورت گرفته توسط دشمنان و معاندان است و مطمئن باشند با بصیرت و آگاهی ملت ، آرزوهای شوم آنها خنثی و نقش برآب خواهد شد.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، گفت: هفته دفاع مقدس متلعق به یک ارگان خاص نیست و  به همه تعلق دارد و باید هرچه باشکوهتر این ایام گرامی داشته شود.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و دلاورمردی های رزمندگانی است که  با سلاح ایمان و اتکال به خداوند در برابر دشمنان تا دندان مسلح مقاومت و ایستادگی کردند و افتخار برای ایران اسلامی آفریدند.

صفری بیان کرد: همه ادارات شهرستان در هفته دفاع مقدس از ایثارگران دوران دفاع مقدس در آیینی باشکوه تجلیل کنند و در سر در محیط کاری خود اقدام به نصب پرچم و بنر کنند.

فرماندار گناوه از تمامی مدیران این شهرستان خواست در برنامه های هفته دفاع مقدس مشارکت و حضور چشمگیری داشته باشند.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: تمامی ادارات شهرستان، آموزش و پرورش را یاری و در برنامه های این مجموعه که پیش بینی شده است شرکت کنند.

امام جمعه بندر ریگ گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس  فرصتی ارزشمند  برای تبیین دلاوری های ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس به دانش آموزان است.

حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مبنای دفاع از ارزش ها و در مسیر حرکت اهل بیت (ع) و مکتب عاشورا بنیان  نهاده شده است و این مسیر با تبعیت از ولایت فقیه تا ظهور حضرت مهدی (عج) تداوم خواهد یافت.

وی اظهارداشت: در برهه کنونی باید توصیه‌ها و رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب را سرلوحه کاری خود قرار دهیم که مهم ترین آن جهاد تبیین و رسانه ای و دفاع از ارزش ها است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: جهاد تبیین در برهه کنونی که دشمنان از روش های مختلف درصدد وارد کرن ضربه به نظام و انقلاب اسلامی هستند ضروری است و در این راستا مسئولان نقش حیاتی دارند و باید احساس مسئولیت کنند.

سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در این هفته برنامه های متنوع پیش بینی شده است و مسئولان حضور یابند.

در این نشست مدیران آموزش و پرورش گناوه و بندر ریگ گزارشی از روند پروژه مهر و بازگشایی مدارس مطرح کردند و همچنین از امیر خسروانی دارنده مدال طلای مسابقات دومیدانی پرندگری در کشور مراکش تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر