چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۳۲۴۱
پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶

فکرشهر: مسئول پایگاه سیار انتقال خون استان بوشهر از استقبال گسترده شهروندان شهرستان جم از ایستگاه سیار انتقال خون خبر داد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، علی درویشی اظهار داشت: پایگاه سیار انتقال خون استان بوشهر به مدت دو روز در شهرستان جم مستقر شد و با استقبال خوبی از سوی شهروندان جمی همراه بود.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ نفر در این دو روز خون اهدا کردند افزود: این پایگاه به مدت دو روز و با ظرفیت هشت تخت خون‌گیری در شیفت صبح فعال بود و با توجه به ظرفیت‌ها و محدودیت‌هایی موجود و استقبال مردم، امکان خون‌گیری از سایر افراد نبود.

درویشی گفت: پایگاه‌های سیار انتقال خون استان بنا به نیاز و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شهرستان‌های استان مستقر می‌شوند و از اهداکنندگان خون دریافت می‌کنند.

وی افزود: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده و در صورت نیاز سعی داریم در طول سال در شهر‌هایی که فاقد پایگاه ثابت انتقال خون هستیم، حداقل ۳ تا ۴ بار تیم سیار انتقال خون استان مستقر شود.

درویشی با اشاره به اینکه در چهار شهر استان پایگاه ثابت انتقال خون مستقر است گفت: شهر‌های بوشهر، برازجان، گناوه و کنگان دارای پایگاه ثابت می‌باشند که مردم می‌توانند برای اهدای خون به آن‌ها مراجعه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر