جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۳۲۷۱
جمعه ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۱

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: آموزش و پرورش دارای دوره های آموزشی مختلفی است که مهم ترین،  ، حساس ترین و اساسی ترین آن ، مقطع ابتدایی است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد تقی صفری روز پنجشنبه  در آیین بازگشایی مدارس شهرستان گناوه که به صورت نمادین در دبستان دخترانه حضرت رقیه(س) این بندر برگزار شد افزود: یکی از ارکان اساسی رشد و توسعه  اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی کشورها ، آموزش و پرورش است .

وی اظهارداشت: بی شک پایه اول ابتدایی از بالاترین حساسیت و اهمیت دوره آموزشی برخوردار است ، چرا که اساس و شالوده  شخصیت فکری و اجتماعی فرد در آن بنیان نهاده می‌شود.

ده هزار و ۶۶۸ دانش آموز کلاس اولی بندرگناوه روز پنجشنبه باحضور در مراسم جشن شکوفه‌ها، سال تحصیلی جدید را با شور و شعف و خوشحالی وصف نشدنی آغاز کردند.

جشن شکوفه ها در مدارس ابتدایی شهرستان گناوه امسال نسبت به دو سال قبل که کشور درگیر کرونا بود، متفاوت تر و باشکوه هر چه تمام باحضور اولیا و مربیان  اجرا شد.

دانش آموزان به همراه اولیای خود با دردست داشتن شاخه های گل در آیین جشن شکوفه‌ها حضور  یافتند و با عشق و اشتیاق وافری به استقبال اولین روز سال تحصیلی رفتند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: دانش آموزان مقطع اول ابتدایی این شهرستان در سال تحصیلی جدید ده هزار و ۶۶۸ نفر هستند که در ۱۰۷ کلاس ، مشغول به فراگیری علم و دانش می شوند.

ضرغام مردانی افزود: در روز گذشته تعداد ۸۰۰ تن در پایه پیش دبستانی در ۴۵ مدرسه روانه ۱۲۶ کلاس شدند.

وی یادآورشد: دیگر مقاطع تحصیلی این شهرستان در روز دوم مهر    با اجرای برنامه‌های متنوع ، بازگشایی خواهند شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با جمعیت ۱۰۵ هزار نفر دارای بیش از ۲۰ هزار دانش آموز است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر