پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۳۳۴۶
شنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

فکرشهر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: روند ارتقاء زیرساخت‌های درمانی استان با اضافه شدن تجهیزات پزشکی باارزشی بیش از چهار میلیارد تومان به درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی ولایت شهر برازجان، سرعت گرفته است.

به گزارش فکرشهر، دکتر احمد یزدان‌پناه گفت: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده از طرف معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر این محموله تجهیزات پزشکی در آخرین هفته از شهریورماه سال جاری به برازجان رسید.

وی اضافه کرد: این تجهیزات پزشکی شامل دستگاه رادیولوژی، سونوگرافی و تست ورزش است که برای استقرار در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ولایت برازجان در نظر گرفته‌شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: رسالت اصلی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گام نخست افزایش سطح رضایتمندی مردم نجیب استان بوشهر است و بدون شک ارتقاء تجهیزات پزشکی یکی از مقدمات تحقق این رسالت است.

یزدان‌پناه با بیان اینکه برای تسهیل فرایند زایمان و تشویق به فرزند آوری در بیمارستان شهید گنجی نیز اقدامات مهمی برنامه‌ریزی‌شده است، عنوان کرد: در ادامه ارتقاء زیرساخت‌های درمانی شهرستان دشتستان، توسعه بخش زایشگاه بیمارستان شهید گنجی و خوشایند سازی اتاق زایمان نیز صورت می‌گیرد که جزئیات این موضوع نیز به اطلاع عموم مردم و اصحاب رسانه خواهد رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر