پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۳۳۷۶
شنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۲

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل و بالا گرفتن عکس شهید قاسم سلیمانی و دفاع از مظلومان عالم به برکت خون شهدا است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم جمیری روز شنبه درجمع دانش آموزان استان بوشهر افزود: مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تربیت دانش آموزانی است که ادامه دهنده راه شهدا باشند.

وی با بیان اینکه مسیر شهدا عزت، اقتدار و افتخار است، اظهارداشت: در دوران دفاع مقدس بیش از ۲۳۰هزار شهید جان خود را تقدیم نظام کردند و امروز نیز همچنان برای پایداری نظام، آرمان‌های اسلامی و انقلاب شهید تقدیم می‌شود.

جمیری ادامه داد: شهدا برای اعتلای اسلام، آزادی، استقلال، حفاظت و حراست و امنیت جامعه با نثار جان خود افتخارها آفریدند و امروز نیز نسل جوان متعهد و معتقد ایران اسلامی باید پیام انقلاب را منتشر کنند.

وی تاکید کرد: این وظیفه همه مسئولان و معلمان است که برای پایداری انقلاب اسلامی بهترین شرایط را فراهم کنند که دانش آموزان در مسیر شهدا گام بردارند و ادامه دهنده راه آنان باشند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر هوشیاری دانش آموزان نسبت به توطئه های دشمن گفت: دسیسه های دشمن برعلیه نظام جمهوری اسلامی فراوان بوده و هست که دفاع مقدس، تحریم‌ها و تبلیغات ناروا از جمله اینها است.

وی افزود: اتاق‌های فکر استکبار جهانی در این مدت برای براندازی و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی فعال بوده و یک روز هم دشمن از ایران و ایرانی غافل نبوده است اما دشمن کور خوانده که بتواند به اهداف شوم خود نایل آیند.

جمیری یادآور شد: ممکن است دشمن بتواند ضرر جانی و مالی به انقلاب اسلامی وارد کند و امنیت کشور را خدشه دار کند اما به هیچ عنوان نمی تواند به این نظامی که ثمره خون هزاران شهید است خللی وارد کند.

وی اضافه کرد: جنس انقلاب اسلامی از اعتقاد و ایمان و از عمق جان نشات گرفته و همجنس دیگر انقلاب ها نیست که بعد از مدتی از بین رفتند.

وی گفت: دشمن در تلاش است که با فریب کاری قشر جوان این سرزمین را بفریبد اما زهی خیال باطل چرا که این انقلاب ریشه در عمق جان مردم دارد و باید با اقتدار پابرجا بماند تا استکبار جهانی را به زانو درآورد.

جمیری یادآورشد: آنروز که انقلاب اسلامی نوپا بود دشمن نتوانست به آن ضربه ای بزند امروز بعد از ۴۰ سال به طور یقین نقشه های آنها کارساز نیست چرا که ملت ایران به خوبی می دانند که دشمن دلسوز آنها نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر