جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۳۴۷۸
دوشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

فکرشهر: مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در راستای رونق اقتصادی بنادر استان و تسهیل‌گری در فعالیت‌های این حوزه لایروبی کانال‌های دسترسی بنادر در سطح استانی و ملی با جدیت تمام در حال پیگیری است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، محمد شکیبی‌نسب در نشست کمیته ایمنی بنادر تابعه استان بوشهر با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به بنادر استان، بیان کرد: مسائل و مطالبات بنادر تابعه باید با اولویت رسیدگی شود و معاونان اداره کل و مدیران بنادر نیز باید در این راستا تلاش و اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: لایروبی کانال دسترسی از اولویت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در راستای رونق اقتصادی و تسهیل گری در فعالیت‌های این حوزه است که با جدیت تمام در حال پیگیری است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان ادامه داد: در این راستا مقرر شده برای بنادر با عمق ۲ تا ۲.۵ متر مانند گناوه و دیلم زمینه افزایش عمق آن‌ها به ۳.۵ متر فراهم شود که با تحقق این مهم، ایمنی تردد‌های دریایی نیز تضمین خواهد  شد.

وی افزود: همچنین باید گزارشی از وضعیت موجود تمامی کانال‌های دسترسی بنادر استان تهیه تا در سطح ملی پیگیری لازم برای اجرایی شدن طرح‌های افزایش عمق آن‌ها انجام شود.

به گفته شکیبی‌نسب توسعه ناوگان آتش نشان بنادر استان با افزایش شمار شناور‌های آتشخوار در دست پیگیری است و بر حسب نیاز بنادر این مهم محقق خواهد شد.

وی اظهار کرد: مدیران تابعه نیز باید در نشست‌های کارشناسی مسائل و مشکلات را همراه با پیشنهاد و راهکار ارائه کنند تا نسبت به حل و فصل این مشکلات در کمترین زمان ممکن اقدام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر